شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در سن 83 سالگی به رحمت ایزدی پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس شورای اسلامی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم در دوره‌های هفتم تا نهم مجلس درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفاتر بعثه‌های مراجع عظام تقلید شیعه برای پاسخگویی به امور و سوالات شرعی مقلدین آن‌ها در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 1402 در مکه مکرمه فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان، بر استمرار و ارتقای برنامه‌های حوزه، توجه به معیشت طلاب، نیازهای جامعه و بیان دستاوردهای هزار ساله حوزه تأکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«این نکته‌ای بود که امام متوجه آن شد و فهمید آن کسی که موج انقلاب را درست می‌کند و جوانان را به میدان می‌آورد شریعتی است. کل شاگردان درجه یک امام مثل آقای مطهری، آقای بهشتی، آقای خامنه‌ای و آقای مفتح که همه آنها اندیشمند جدی و اسلام شناس‌تر از شریعتی هم هستند، هیچ کدام از آنها حتی با هم در دهه 50 نصف شریعتی طرفدار ندارند. امام این را فهمید برای همین هیچ وقت راجع‌به شریعتی حرف نزد. او...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمایت‌های همه جانبه رهبری از دولت سیزدهم این تصور را در افکار عمومی به وجود آورده که این دولت به توصیه‌های رهبری بدون کم و کاست عمل خواهد کرد و هیچیک از رهنمودهای ایشان را نادیده نخواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که جدا کردن بستر به معنی عدم رعایت حقوق جنسی زن و مرد نسبت به یکدیگر باشد از لحاظ شرعی اشکال دارد. جدا خوابیدن زن و شوهر به تنهایی حکم شرعی ندارد، اما حقوق جنسی، یکی از حقوقی است که زن و شوهر نسبت به یکدیگر دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: ناصر مکارم شیرازی خطاب به مبلغان و فضلای حوزوی گفت: بهائی ها یک گروه سیاسی بازیچه دست امریکا و انگلستان هستند و باید از آنان پرهیز کرد. این مطالب را باید برای مردم شرح داد تا مبادا کسانی به این فکر بیفتند که به آنها رسمیت بدهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر مکارم شیرازی خطاب به مبلغان و فضلای حوزوی گفت: بهائی ها یک گروه سیاسی بازیچه دست امریکا و انگلستان هستند و باید از آنان پرهیز کرد. این مطالب را باید برای مردم شرح داد تا مبادا کسانی به این فکر بیفتند که به آنها رسمیت بدهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ناصر مکارم شیرازی در دیدار جمعی از مبلغان حوزه علمیه قم در پاسخ به پرسشی درخصوص سخنان اخیر علوی بروجردی درباره بهائیت و حقوق آنان اظهار کرد: ناگهان ابراز نظری نکنید که بر خلاف مصالح اسلامی است.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: بهائیت به دست دولت انگلیس پیدا شده و رسماً مدعی بهائیت را وادار به این کار کردند و بعداً در دامن آمریکا پرورش یافته و امروز آمریکایی‌ها از آنها دفاع می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وحید افراخته یکی از چهره‌های رده‌بالای سازمان مجاهدین خلق است که بسیاری از مبارزین پیش از انقلاب باور نمی‌کردند به چنگ ماموران ساواک بیافتد و اگر هم چنین اتفاقی افتاد، چنان خیانت بزرگی کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

جدول روزهای قمر در عقرب 1402 | این کارها را در روزهای قمر در عقرب انجام نده!

خبرگزاری مهر

وحید افراخته یکی از چهره‌های رده‌بالای سازمان مجاهدین خلق است که بسیاری از مبارزین پیش از انقلاب باور نمی‌کردند به چنگ ماموران ساواک بیافتد و اگر هم چنین اتفاقی افتاد، چنان خیانت بزرگی کند.