شنبه 14 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر کار اصلی حوزه علمیه، دخالت در سیاست است، پس ترویج و تبلیغ دین اسلام و احکام شریعت، کار اصلی چه اشخاص و نهادهایی است؟! نمی شود که بگویید کار اصلی حوزه دخالت در سیاست است و کار اصلی حوزه تبلیغ دین است؛. هر کسی را بهر کاری ساختند.

خبرگزاری تسنیم

دفاتر بعثه‌های مراجع عظام تقلید برای پاسخگویی به امور و سوالات شرعی مقلدین آنها در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 1402 در مدینه منوره فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفاتر بعثه‌های مراجع عظام تقلید برای پاسخگویی به امور و سوالات شرعی مقلدین آنان در ایام برگزاری مناسک حج تمتع 1402 در مدینه منوره فعالیت خود را آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: حاکمان کشور برادر و مسلمان افغانستان که می‌دانند چند میلیون افغانستانی مهاجر مهمان جمهوری اسلامی ایران هستند، انتظار می‌رود به جای بکارگیری ادبیات نامناسب و غیردیپلماتیک، هر چه زودتر نسبت به رهاسازی آب به سوی کشور عزیزمان اقدام نمایند و نگذارند روابط دیرینه دو کشور برادر و همسایه بیش از این خدشه‌دار گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با انتشار ویدیوئی از هیرمند، سخنرانی این مرجع تقلید را منتشر کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد فرودگاه مدینه شدند و از سوی جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت و بعثه مورد استقبال قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید وارد فرودگاه مدینه شدند و از سوی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری مورد استقبال قرارگرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از مدینه خبر می‌رسد مأموران، به زنان اجازه نزدیک شدن به قبرستان بقیع و زیارت قبور مطهر ائمه چهارگانه علیهم‌السلام و اصحاب و نزدیکان پیامبر گرامی را نمی‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر و ویدیوهایی با عنوان مراسم عقد و حضور گلزار در کنار همسرش منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مراجع تقلید درباره «پوشیدن لباس آستین‌کوتاه برای آقایان» نظرات قابل توجهی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از سخنرانی امام‌خمینی در 13 خرداد 1342، علاوه بر خود ایشان و حضرات آیات سیدحسن قمی و بهاءالدین محلاتی، 11 روحانی دیگر از جمله آیت‌الله محمدتقی فلسفی، مرتضی مطهری، عبدالحسین دستغیب و ناصر مکارم شیرازی نیز به طور موقت بازداشت و به زندان موقت شهربانی تهران منتقل می‌شوند. حجت‌الاسلام محسن محدث‌زاده قمی، فرزند مرحوم شیخ عباس قمی نیز یکی از بازداشت‌شدگان...

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) جمعی از طلاب حوزه علمیه قم توسط آیت الله مکارم شیرازی ملبس به لباس روحانیت شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حج، از ارکان دین اسلام به شمار می آید و یکی از سوالات مهمی که برای زن‌ها مطرح می‌شود این است که اجازه همسر برای این سفر معنوی ضرورت دارد؟