یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عصر ایران

بسیاری را دیده‌ایم که هدایت‌کردن و راهنمایی‌کردن آنها چون با شدت و تندی بوده نه‌تنها اثر مطلوب گذاشته، بلکه عکس نتیجه منفی داده‌است؛ آن‌هایی که ادعای علم و تدین می‌کنند، بارها دیده‌شده در مواجهه با جوانی که برخی از نکات استحبابی وضو و نماز را رعایت نمی‌کند به شدت اعتراض می‌کنند و با تندی می‌خواهند این مطلب را به او آموزش دهند در حالی که خودشان هنوز نفهمیده‌اند که این عمل مستحب است؛...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«بعد از سه سال مجبور شدم از شوهرم جدا بشم. با اینکه دوست نداشتم اما قبل از ازدواج این تست رو انجام دادم. وقتی می‌خواستم از همسرم جدا بشم خیلی از این کارم خوشحال بودم چون همه جا باید با مدرک حرفمو پیش می‌بردم تا حقمو بگیرم. درسته من از اون اول به قصد طلاق، ازدواج نکردم اما کی میدونه بعدش چی میشه؟»

خبرگزاری مهر

قم - جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید ملبس به لباس روحانیت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله جوادی آملی بیان داشت: مردم باید اداره کشور را بر عهده خود بدانند و هر جا نیاز به راهنمایی مسئولین بود وارد شوند و هر جا خلاف و اختلاسی دیدند، با مدرک گزارش نمایند تا مشکلات کشور حل شود، با سر و صدا و اغتشاش نه تنها عقلاً کاری جلو نمی رود که تجربه نیز نشان داده مشکلی حل نخواهد شد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شکیرا در صفحه اینستاگرامش با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود در حالی که یک سوئیشرت سفید با لوگو و یکی از معروف ترین اشعار این آهنگ پوشیده است، این کالا را نمایش داد.

خبرگزاری تسنیم

تشویق و امر کردن خانواده برای اقامه نماز یکی از احکام دینی و دستورات دین اسلام است، اما این کار نباید با بداخلاقی و ناسازگاری با همسر همراه باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان گفت: روحانیون نسبت به خانواده، خویشاوندان و همسایگان خود توجه لازم را داشته باشند و سایر مسلمین را هم برادر خود بدانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی در توصیه‌های به طلاب جوان که به تازگی ملبس به لباس روحانیت شدند، تصریح کرد: این لباس مسئولیت‌آور و افتخارآفرین است و لباس شاگردی امام زمان (عج) و امام صادق (ع) است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم انتظار دارند روحانیون واقعاً رفتار روحانی داشته باشند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان اسلام را دین حیات و زندگی برشمرد و گفت: اسلام برای بشریت حیات معنوی به ارمغان آورد.

وب‌گاه منیبان

آیت الله مکارم شیرازی گفت: باید در تحقیقات درباره مددجویان، شأن و آبروی افراد حفظ شود و نسبت به سوء رفتار احتمالی مأموران کمیته، مراقبت جدی شود.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز بعثت پیامبر اسلام مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب بدست مراجع تقلید برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: مرجع تقلید شیعیان در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آثار و برکات کمیته امداد را نشانه زنده بودن آن دانسته و گفت: مسائل فرهنگی در کمیته امداد باید حرف اول را بزند و تنوع و گستردگی کارها نباید مانع از بی توجهی به آن گردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چند روز اخیر ویدئویی از همخوانی آهنگ گنگستر شهر آمل توسط یک معلم با دانش‌آموزانش در فضای مجازی به سرعت دست به دست شد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: ضعف فرهنگ کتاب‌خوانی و عدم ترویج آن در میان نسل جوان و جایگزینی رسانه‌های جدید و هزینه‌ی بالای تهیه کتاب از موانعی است که نهادهای فرهنگی باید چاره‌ای بیندیشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب نیوز نوشت: آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: فقر اقتصادی ننگ است و لذا باید به سمتی حرکت کنیم که فقری نباشد، نه اینکه فقیری نباشد.