یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همه دستگاههای فرهنگی اعم از دولتی و خارج از دولت در این مجموعه عضو هستند که نظیر شورای فرهنگ عمومی فعالیت دارد، اظهار داشت: قرارگاه زیست عفیفانه در قالب یک کار جمعی فشرده شکل گرفته است و ابعاد فعالیت آن به تدریج گسترده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رادیو نمای ترتیل همزمان با حلول ماه رجب ترجمه آیات را از طریق تلویزیون دراختیار مخاطبان می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازدید مخبر از مناطق زلزله‌زده خوی: محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به شهرستان خوی سفر کرد تا از نزدیک در جریان روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان قرار گیرد. مخبر در جریان این سفر محله به محله از مناطق زلزله‌زده بازدید و ضمن گفت‌وگو با مردم در جریان مشکلات و همچنین نحوه خدمات‌رسانی دستگاه‌های امدادی به آنها قرار گرفت. دوشنبه شب نیز احمد وحیدی، وزیر کشور در...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت الله سعیدی با تاکید بر لزوم برخورد جدی و عبرت آموز با اشرار حوزه عفاف و حجاب گفت: اشرار شامل افراد فریب خورده و هیجان زده نمی شود بلکه اشرار افرادی هستند که خودشان عالما در صحنه نمی‌آیند بلکه موتورها را روشن می کنند و کنار می روند و یک عده افراد فریب خورده را جلو می‌اندازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: نماینده شاهین شهر در خصوص زمزمه هایی که پیرامون موضوع گشت ارشاد شنیده می شود گفت: از ابتدای انقلاب باید وزارت امر به معروف و نهی از منکر را راه اندازی می کردیم؛ امروز هم این ضرورت اقتضا می کند. من معتقد هستم باید اصل هشتم قانون اساسی که بحث امر به معروف و نهی از منکر است را در قالب سازمانی کاملا مستقل و فراقوه‌ای راه اندازی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رادیو نمای ترتیل همزمان با حلول ماه رجب ترجمه آیات را از طریق تلویزیون دراختیار مخاطبان می‌گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن هاشمی نوشت: اکنون و در فضای نسبتا آرام فعلی جامعه، جای طرح این سؤال است که چرا معترضان دوره اخیر، برخلاف دوره‌های گذشته به جای آنکه مسئولان مختلف اعم از رؤسای قوا یا فرماندهان مورد اعتراض واقع شوند، اصل نظام مورد اعتراض واقع شد و شعارها بسیار رادیکال‌تر از گذشته بود؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تاکید کرد: اگر ما به هدایت‌ها و نسخه‌های رهبری به موقع گوش می‌کردیم، در خیلی از فتنه‌ها از جمله اغتشاشات اخیر پیشگیرانه‌تر عمل می‌کردیم.

خبرگزاری تسنیم

طبق فتوای آیت‌الله خامنه‌ای، اگر به شخصی ظلمی شده، او می‌تواند نزد دیگران شکایت و تظلم کند و آن ظلم را نقل کند؛ البته مقصود آنجایی است که ظلم صورت گرفته در خفا انجام گرفته باشد. زیرا چنانچه این ظلم آشکارا انجام شده باشد به سبب تجاهر، غیبت جایز است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن نوشت: در صورت ادامه این سیاست (برخورد سلبی با حجاب) شاهد اوج‌گیری تنش‌ها میان مردم و ماموران خواهیم بود؛ تنشی که زمینه‌ساز خشونت است؛ خشونتی که موجب عقب‌گرد جامعه خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: اینستاگرام و واتساپ بیشتر از وضعیت موجود محدود نمی‌شود، اما همچنان جمهوری اسلامی ایران بر قانونمند شدن این پلتفرم‌های خارجی تاکید جدی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمن با تحریف حقایق و بزرگ کردن مشکلات اقتصادی سعی دارد به جوانانی که دوره گذشته را ندیده‌اند القا کند که شرایط کشور در روزگار شاه بهتر بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی در فضای مجازی نوشت: دولت مردمی علی رغم همه مشکلات قبلی و توطئه‌های دشمنان از اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم برخوردار است.