یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، استفاده یک سوم وجوهات شرعی برای زلزله زدگان خوی را مجاز دانستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی این مرجع تقلید ضمن ابراز همدردی با زلزله زدگان و مصیبت دیدگان شهرستان خوی با توصیه به مسئولان نسبت به کمک و امدادرسانی هر چه بیشتر به مردم منطقه، اجازه داد مومنین از یک سوم وجوهات شرعیه خویش برای کمک به حادثه دیدگان استفاده نمایند. زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.9 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 21:44 هشتم بهمن ماه...

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «مصاف» گفت: من درباره آقای منتظری هم در کتاب و در جریان پرونده مک فارلین آورده‌ام که ایشان و بیت‌شان به عنوان یکی از گزینه‌های آمریکایی‌ها برای مسائل آینده ایران مد نظر بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه عنوان و تیتر نامه اعمال شخص مؤمن، حب علی بن ابی طالب (ع) است، گفتند: باید بکوشیم تا حق شیعه بودن را ادا کنیم و شیعه عملی باشیم نه شیعه لفظی.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: خسروپناه گفت: باید سیاست‌های عملیاتی و مصوباتی مانند حوزه حجاب را پیگیری کنیم و اگر ببینیم که اثربخش نیستند، مصوبات جدید بیاوریم؛ باید واقعیت‌های میدان را بشناسیم و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید دبیرخانه چابک و عملیاتی باشد نه اینکه خودش به میدان آید. این شورا مصوبات و سیاست‌های عملیاتی را پیگیری کرده و اثربخشی آن‌ها را بررسی می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا و شفقنا نوشتند: روز شنبه همزمان با 13 رجب، مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب حوزه علمیه و جامعه‌المصطفی العالمیه توسط آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله کریمی جهرمی و در دفاتر این آیات برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی گفت: امام علی علیه السلام به فرماندار بصره که در یک مهمانی اشرافی شرکت کرده بود فرمود: شما باید به زندگی من نگاه کنید و به هیچ وجه نباید در زندگی تشریفاتی بیفتید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی می گوید: فاصله طبقاتی امنیت ما را متزلزل می کند. با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: مملکت با شعار اداره نمی شود! درست است بعضی مسئولان در رفاه باشند ولی این همه مردم محروم وجود داشته باشد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی می گوید: فاصله طبقاتی امنیت ما را متزلزل می کند. با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه قم بدست آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان حجاج بیت الله الحرام را بر لزوم دوری از اسراف و بهره گیری از فرصت معنوی حج توصیه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: به نظر می‌رسد تعلیق موجود، در اعلام جزئیات طرح حجاب جدید، هر چه زودتر باید پایان پیدا کند. حتی اعلام جزئیات طرح در محافل عمومی قبل از اجرا نیز می‌تواند گامی کاربردی در اجرای قوانین حجاب در آینده باشد. نقد و بررسی‌های کارشناسی از جزئیات طرح قبل از اجرا، می‌تواند در مسیر افزایش اعتماد عمومی و کاهش هزینه‌های اجرای طرح بسیار اثرگذار باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس کمیسیون قضایی مجلس می‌گوید: به زودی برای افرادی که کشف حجاب می‌کنند، پیامکی ارسال شود و در مرحله بعد و در صورت اصرار فرد بر بی‌حجابی، او را با جریمه روبرو خواهیم کرد. در این طرح با کشف حجاب، کارت ملی شخص مسدود می‌شود و تا زمانی که فرد بی‌حجاب، جریمه بی‌حجابی‌اش را پرداخت نکند، همه خدمات اجتماعی او را می‌گیریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: پوشش و آراستگی زائران ایرانی باید در خور شأن و جایگاه یک ایرانی مسلمان باشد.