یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم با اشاره به حوادث اخیر: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی افزایش نرخ دلار را از عوامل نگرانی و ناراحتی مردم دانسته و تأکید کرد: معلوم نیست بازیگر و گرداننده‌ی بازار ارز کیست؟

وب‌گاه عصر ایران

رییس سازمان بورس در دفاع از عرضه خودرو در بورس کالا قرعه‌کشی خودرو را لاتاری ملی به تمام معنا دانسته است. اما چرا بخت‌آزمایی در ایران در هر دوره به یک شکل بازتولید‌می‌شود؟ به خاطر کسب پول به روش آسان و بدون زحمت کار یا راهی اجتناب ناپذیر برای جبران کاهش فاحش ارزش پول اما همین که 11 میلیون نفر - که می تواند شامل این نویسنده وشمای خواننده باشد - برای 20 هزار خودرو ثبت نام می‌کنند یعنی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، عصر روز سه شنبه 27 دی 1401 سایت رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی اعلام کرد با تایید اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین "عبدالحسین خسروپناه" به عنوان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شد. در حالی عبدالحسین خسروپناه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی شد که این شورا 5 دبیر در همه سال‌های شکل گیری خود را دیده است. شورایی...

خبرگزاری مهر

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شده و دبیرجدید شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می شود.

خبرگزاری تسنیم

ایده اصلی تحقیق در زمینه اندیشه‌ها و سبک زندگی حضرت زهرا (س) و پرداختن به حقوق و مسائل زنان را آیت‌الله جوادی آملی ارائه دادند که منجر به شکل‌گیری دانشنامه عظیم فاطمی شد.

وب‌گاه الف

دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تنها مرجع رسمی و مورد تأیید جهت دسترسی به اصل اخبار، بیانیه ها و فتاوای معظم له، پایگاه اطلاع رسانی دفتر ایشان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تنها مرجع رسمی و مورد تأیید جهت دسترسی به اصل اخبار، بیانیه ها و فتاوای معظم له، پایگاه اطلاع رسانی دفتر ایشان است.

خبرگزاری مهر

قم - دفتر آیت الله مکارم شیرازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: تنها مرجع رسمی و مورد تأیید جهت دسترسی به اصل اخبار، بیانیه ها و فتاوای معظم له، پایگاه اطلاع رسانی دفتر ایشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت‌الله العظمی جوادی آملی گفت: خداوند به ما عطا کنند لعنت را به مخالفان وحدت و اتحاد و صلح و امنیت را قرار دهیم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد مخبر، معاون اول رئیسی با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران و همچنین سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش هایی از خطوط ریلی، دستورات لازم را در این زمینه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

قم - همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب بدست مراجع تقلید برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این مادران هستند که جامعه را می سازند

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رسولی گفت: در این یکسال و نیم گذشته، کمتر صدای اعتراضی از مراجع تقلید شنیده شده این حد از پیامی که از سوی مراجع به مردم منعکس می‌شود، در درجه اول به علت شناختی است که مراجع از عمق گرفتاری‌های مردم پیدا می‌کنند و در درجه دوم تحت‌تاثیر انتظاراتی است که افکار عمومی از نهاد مرجعیت دارد که مراجع در چنین مواقعی که اکثریت ملت و مردم در تامین معاش روزمره‌شان در تنگنا هستند در کنار...

خبرگزاری تسنیم

به اعتقاد اکثر مراجع تقلید، گریه با صدا و عمدی برای امور دنیوی نماز را باطل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حکمی سردار اشتری، فرمانده پیشین فراجا را به سمت مشاور عالی رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح منصوب کرد.