یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

باید جلوی دزدی ها و غارت ها گرفته شود و معضل اشتغال، مسکن و گرانی حل شود تا موفق باشیم!

خبرگزاری تسنیم

امربه معروف و نهی از منکر مسئولیتی است که تنها به مسئولین و نیروهای انتظامی مختص نمی‌شود، بلکه وظیفه‌ای بر عهده همه مردم مسلمان گذاشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان در واکنش به اظهارات وزیر کشور در مورد دلار و قیمت دلار نوشت: نقل‌قولی از وزیر کشور درباره دلار دست به دست می‌شود که گفته «ما خودمان دلار را بزرگ کردیم». آقای احمد وحیدی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف تهران این حرف‌ها را زده و احتمالا خواسته فضای روانی سنگین صعود قیمت ارز را کم کند ولی مخاطب با شنیدن این اظهارات بیشتر ناامید می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد وحیدی گفت: روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وحیدی گفت: حجم بدهی آمریکا حدود 30 هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.

وب‌گاه فرارو

آیت الله سیستانی معتقدند که چت کردن با نامحرم، به خودی خود اشکالی ندارد، مگر اینکه طرفین ترس افتادن به گناه داشته باشند یا این صحبت کردن موجب مفسده‌ای بشود. ایشان همچنین بیان می‌کنند که صحبت کردن دختر و پسر با یک‌دیگر، به سبب اینکه احتمال وقوع حرام را بسیار افزایش می‌دهد، عمل جایزی نیست و باید از انجام آن فاصله گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سیستانی معتقدند که چت کردن با نامحرم، به خودی خود اشکالی ندارد، مگر اینکه طرفین ترس افتادن به گناه داشته باشند یا این صحبت کردن موجب مفسده‌ای بشود.

خبرگزاری مهر

امام بر مبنای تعبیر قرآنی «قیام لله / قوموا لله» تلاش داشت نام دین را در دوره‌ای که مورد هجمه‌های مختلف ایسم‌ها و استبداد و طاغوت و استکبار بود، زنده کند.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مکارم شیرازی: صحبت کردن با نامحرم یا چت کردن با او جایز نیست مگر اینکه طرفین قصد ازدواج داشته باشند و شرایط ازدواج آنان نیز فراهم باشد. آیت الله سیستانی: صحبت کردن دختر و پسر با یک‌دیگر، به سبب اینکه احتمال وقوع حرام را بسیار افزایش می‌دهد، عمل جایزی نیست و باید از انجام آن فاصله گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلام نو نوشت: چت کردن با نامحرم و احکام مربوط به آن را باید در کلام مراجع تقلید جستجو کرد؛ گروهی از ایشان معتقدند که حکم چت کردن با نامحرم در شرایط خاصی بدون اشکال است و گروهی دیگر انجام آن را شایسته مسلمانان نمی‌دانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رحیمی جهان‌آبادی گفت: آقای صالح آبادی به مجلس گزارشی ارائه کرد که براساس آن آمریکا، اسرائیل، چین و همه کشورهای جهان در افزایش قیمت ارز دخیل بودند به جز خود آقای صالح آبادی و تیم اقتصادی دولت که این نشان‌دهنده یک اشتباه فاحش در نحوه مملکت داری است. اینکه ما یک کشوری را اداره کنیم و همه بخش‌های کشور هم در اختیار ما باشد و بعد بگوییم که دشمن اثرگذاری کرده که قیمت دلار افزایش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید با اشاره به لزوم توجه دولتمردان به وضعیت معیشتی مردم اظهار داشت که آنان انتظار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.

خبرگزاری دانا

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: ما نمی خواهیم مطلبی بگوییم که سبب تضعیف دولت گردد، اما مردم دچار مشکلات و گرفتاری اقتصادی هستند و انتظار دارند تا گامی جهت حل مشکلات آنان برداشته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به حوادث اخیر تصریح کردند: باید میان کسانی که نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادی اعتراض دارند با کسانی که در پی تخریب و آتش‌زدن و یا تبلیغ مسائل ضد فرهنگی هستند و یا عوامل خارجی‌اند، تفاوت قائل شد و با هر کدام رفتار متناسب داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش فروش نفت و درآمدهای ارزی حاصله از آن و همچنین تفاوتی که در نرخ ارز اتفاق افتاده، افزود: باید آثار و نتیجه آن در زندگی و سفره مردم آشکار شود، در حالی که چنین چیزی احساس نمی‌شود.