یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: در روزهای پیش تعدادی از علما و مراجع تقلید قم در دیدار محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با ایشان، نسبت به وضعیت اقتصادی انتقادهای صریح و به‌نسبت تندی را مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری از افراد در حین نماز از ذکرهایی مثل صلوات، استغفار، دعا برای فرج و... استفاده می‌کنند. اما مراجع تقلید درباره انواع ذکر در نماز نظرهایی دارند که باید به آن توجه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله العظمی جوادی آملی تاکید کرد: اگر روابط بین الملل ما قوی نباشد و با دیگر مذاهب و فِرَق اسلامی از مسیر هماهنگی فاصله بگیریم، نمی توانیم حرف خودمان را به جهان منتقل کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت رئیسی، روز پنجشنبه برای دیدار با تعدادی از مراجع به قم رفته بود اما تنها آیت الله اعرافی برای دیدار به او وقت می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده تهران در مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دولت سیزدهم آمده مشکلات را حل کند و همه باید در این مسیر از آن حمایت کنیم، ما به دنبال این هستیم مشکل مردم را برطرف کنیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

شیوه انجام غسل جنابت، احکام غسل جنابت و تمام آنچه باید درباره "غسل جنابت" بدانید در ادامه‌ی این مطلب آمده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: هیات دولت با پذیرش استعفای دکتر علی صالح آبادی، دکتر محمدرضا فرزین را بعنوان رئیس کل جدید بانک مرکزی انتخاب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران، انتقادات شدید مراجع تقلید از ناکارآمدی دولت سیزدهم در دیدار با قالیباف را سانسور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختلاف و به تعبیر دقیق تر، تعارض نظر دو معاون رئیسی درباره علت و پیامدهای افزایش حقوق 57درصدی کارگران برای سال 1401، مستند دیگری از نبود برنامه و بررسی کارشناسی «پیش از اجرای» شوک‌های اقتصادی ملی در کابینه رئیسی است که دامنه آن حتی به مرحله جمع بندی نتایح «بعد از اجرای» این شوک ها نیز می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرج ندیمی گفت: اگر تیم اقتصادی دولت نمی‌تواند کاری انجام دهد، امانت داری و صداقت ایجاب می‌کند که به کنار بروند. اما اگر دولت می‌گوید می‌تواند کاری انجام دهد باید چند اقدام صورت بگیرد؛ یک پنجره باز رو به دنیا است که متاسفانه این پنجره روز به روز به روی کشورهای بیشتری در حال بسته شدن است.

خبرگزاری دانا

مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوادی آملی در دیدار با قالیباف گفت: اگر درست رفتار نکنیم خداوند ما را خواهد برد و به وسیله قوم دیگری دینش را حفظ خواهد کرد؛ در ادعیه ماه مبارک رمضان می خوانیم که خدایا تو که دینت را حفظ خواهی کرد، چرا ما حافظ دین تو نباشیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت تیم اقتصادی دولت آنقدر آشفته است که خودشان با یکدیگر مشکل دارند و علنا به همدیگر حمله می‌کنند. تیم رئیسی اوضاع خنده‌دار و غم‌انگیزی داشته و باعث شده رفاه مردم روز به روز کمتر و مشکلات معیشتی بیشتر شود.

خبرگزاری تسنیم

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری هر ماه بخشی از مهمترین و جدیدترین استفتائات مطرح شده را منتشر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما بالاتر از امیرالمومنین که نداریم، اگر مدیران و کارگزاران با عرضه وجود نداشته باشد و مردم در صحنه نباشند، شکست قطعی است!