یک‌شنبه 15 مهر 1403

مکارم شیرازی

مکارم شیرازی

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم گفت: با توجه به این‌که دولت کاملا یک‌دست شده است و همه امور در اختیار یک گروه و جناح خاص قرار گرفته است، برای این‌که مطالبات مردم به اعتراضات خیابانی تبدیل نشود دولت باید پیشاپیش برنامه‌ریزی کند و امور را تسهیل کند و برای مطالبات مردم چاره اندیشی کند

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: وزیر کشور که باید ضامن مردم‌سالاری دینی در فضای سیاسی باشد، صریحا وجود مشکلی برای گفت‌وگو در جامعه را رد می‌کند و استنادش به سفرهای رئیس‌جمهور و گفت‌وگو با طیفی از مردم است، این خوانش نه‌چندان امیدوارکننده از تغییر در وضع اجتماعی و سیاسی را بگذاریم کنار تابلوهای صرافی در میدان فردوسی.

خبرگزاری دانا

آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با رییس مجلس با بیان این که مسائل اقتصادی برای مردم به یک معضل و معما تبدیل شده است، گفت: تورم در بعضی کالاها افزایش شدید داشته است

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت: باید توجه داشته باشید بیت المال برای مردم است نباید هیچگونه تبعیضی وجود داشته باید تفاوت‌ها از بین برود و شاهد رفاه و گشایش اقتصادی و ارزانی در سر سفره‌های مردم باشیم. متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است. متاسفانه مردم به لحاظ قدرت خرید دیگر آن توان سابق را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت الله سبحانی در دیدار با قالیباف گفت: آنچه شما از آن فرمودید تدوین قانون است ولی از آن مهم تر، عمل به قانون است. باید علاوه بر تدوین ها به دنبال عمل باشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت صدیقه طاهره (س) با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی به شدت گلایه‌مند و نگران هستند، افزود: مسائل اقتصادی برای مردم به یک معضل و معما تبدیل شده که نمی‌توانند آن را حل کنند. وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالا‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با بیان اینکه مردم از اوضاع اقتصادی به شدت گلایه‌مند و نگران هستند، گفت: شرایط به گونه‌ای است که نه تنها رو به بهبود نیست، بلکه تورم در بعضی کالاها افزایش شدید داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قم نیوز نوشت: آیت الله مکارم شیرازی گفت: وقتی می‌شنویم که مثلا دلار فلان مقدار شده، هیچ عکس العملی از مسئولین نمی‌بینیم و حتی ابراز هم نمی‌کنند که ما وضعیت را درست می‌کنیم و نمی‌گذاریم به این صورت باقی بماند و به سادگی از کنار قضایا عبور می‌کنند. ما همانطور که معتقد به تقویت نظام و مسئولین نظام هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم توجه جدی داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضرت علی، کمیل را مسئول منطقه ای، نمود دشمن به این منطقه حمله بردند و غارت کردند...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه، 7 دی‌ماه) به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به شهر مقدس قم سفر کرده است، با آیات عظام جعفر سبحانی، ناصر مکارم شیرازی، عبدالله جوادی آملی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وابستگی پایه های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی شود.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در سفری یک‌روزه به قم به دیدار مراجع عظام تقلید رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به افزایش نرخ دلار در کشور گفت: وابستگی پایه‌های اقتصادی کشور به دلار سبب افزایش نرخ دلار در کشور شده، اما از مسئولین تصمیم گیری خاصی دیده نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، تجزیه و تحلیل مسائل و مشکلات را از جمله وظایف مجلس شورای اسلامی برشمرد و گفت: مجلس می‌تواند با هم‌اندیشی با دیگر قوا و بیان مطالب و مشکلات در حل مسائل به دولت کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر یک روزه خود به قم با مراجع تقلید در این شهر دیدار و گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم ارائه کرد.