پنج‌شنبه 12 مهر 1403

نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی به نمایش درآمد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی به نمایش درآمد

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از نمایش آثار نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران، «اسکندر یارنسب» افزود: نمایشگاه تجسمی «امام (ره) در کلام شهدا» به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با مشارکت اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران و برج میلاد از تاریخ 13 خرداد به مدت یک هفته در فضای مجازی برج میلاد به آدرس Tehranmiladtower به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه شامل 60 پوستر از کلام شهدا از اصناف و اقشار مختلف با موضوع حضرت امام خمینی (ره) و موضوعات محوری از جمله «ولایت فقیه»، «وحدت کلمه» و «انقلاب اسلامی» است.

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ویژه در خردادماه سرشار از خاطرات و حوادث تلخ و شیرین برای مردم ایران اسلامی است، اولین جرقه نهضت و انقلاب اسلامی ایران در 15 خرداد 1342 در شهر مقدس قم زده شد، رحلت امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه نیز از حوادث تلخ و فراموش نشدنی تاریخ این کشور است.

وی افزود: فتح خرمشهر در سوم خرداد و شرکت مردم در انتخابات خرداد نیز از وقایع شیرین تاریخ انقلاب در این ماه است.

یارنسب با اشاره به علاقه شهدا به حضرت امام (ره) و تبعیت و پیروی از ایشان گفت: شهدا به پیروی از حضرت امام خمینی (ره) حماسه‌های جاودان و پیروزی‌های بزرگی را رقم زدند و این تبعیت و علاقه شهدا به امام راحل در دوران انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به صورت مکرر و مستمر به منصه ظهور رسید و اوج آن در وصایای این عزیزان مشهود است و این نمایشگاه تجسمی در راستای تلفیق وصایا، آثار شهدا و ارائه آن با زبان و قالب هنر است.

*س_برچسب‌ها_س*