یک‌شنبه 15 مهر 1403

نماینده مجلس: بن‌بست برای ایران و ایرانی معنا ندارد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
نماینده مجلس: بن‌بست برای ایران و ایرانی معنا ندارد

تهران - ایرنا - نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس یازدهم، بن بست را برای ایران و ایرانی بی‌معنا دانست و گفت:: مجلس یازدهم باید نهضتی برای بازگشت مجلس به راس امور ضمن تعامل با دولت محترم و دولت آینده خلق کند.

«علیرضا ورناصری قندعلی» روز یکشنبه در نطق میان دستور خود در صحن مجلس شورای اسلامی با قدردانی از زحمات نمایندگان پیشین مجلس و با گرامیداشت ماه خرداد و روزهای افتخارآفرین دفاع مقدس، با بیان اینکه بن‌بست برای ایران و ایرانی معنا ندارد، گفت: ایرانیان با استراتژی دفاع در شرایط نابرابر و در جهادی مومنانه تحسین برانگیز، همبستگی و ایثار را در خط مبارزه با کرونا به‌رغم تحریم‌های ناجوانمردانه معنا بخشیدند.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس یازدهم با بیان اینکه فطرت راستین انقلاب اسلامی منعطف است و آمادگی دارد تصحیح اشتباهات را سرلوحه برنامه‌هایش قرار دهد، ادامه داد: توصیه رهبر معظم انقلاب به نمایندگان، ضرورت اهتمام دو چندان برای احقاق عدالت و بهبود معیشت مردم بود پس نهایت تلاش ما باید این باشد که ساختار و کارکرد مجلس را تقویت کنیم و به دنبال تقویت فرد یا جناح نباشیم مردم به راحتی تفاوتی سیاست‌بازی و سیاست‌اندیشی تشخیص می‌دهند.

ورناصری پیشنهاد کرد از ابتدای کار نمایندگان در قالب مدیریت جهادی متحد شده، طرحی نو برای مردم شریف ایران درافکنند، از حقوق و کرامت آنان صیانت و نهضتی برای بازگشت به مجلس در راس امور ضمن تعامل با دولت محترم و دولت آینده خلق کنند.

منتخب مجلس یازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه به مردم حوزه انتخابیه خود قول داده‌ام که «راستین سخن» باشم، اظهار کرد: زخم‌های التیام نیافته این مردم شهیدپرور بر دوش من سنگینی می‌کند. دولت و وزرا را مخاطب قرار می‌دهم؛ اگر تاکنون نامی از مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا شنیدید مستحضر باشید تاکنون مردم من به دلیل شکیبایی از شدت درد، دندان را بر جگر فشرده و به‌رغم 20 درصد آب ذخیره شده در منطقه، 4 شهرستان حوزه انتخابیه من از آب مداوم محروم هستند؛ منابع این منطقه تامین کننده 80 درصد کشور است و منابعش ملی قلمداد می‌شود اما خود دچار چالش ابربیکاری بیش از 40 درصدی و افزایش خودکشی است. سهم حوزه های انتخابیه من از بیش از 40 درصد پزشکی منطقه، صفر است و بسیاری بر اثر عقرب گزیدگی و نبود امکانات جان را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: در جاده‌های مرگ آمار بالای فوت شدگان ناشی از تصادفات باورنکردنی است تنها یک بزرگراه در 4 شهرستان حوزه من وجود دارد.

ورناصری تاکید کرد: خواسته بر حق و عمومی حوزه انتخابیه من بهره‌گیری از ظرفیت‌های بکر استان است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*