چهارشنبه 18 مهر 1403

واژگونی وانت در البرز یک فوتی و 9 مصدوم داشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
واژگونی وانت در البرز یک فوتی و 9 مصدوم داشت

کرج - ایرنا - معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در جاده برغان شهرستان ساوجبلاغ یک نفر کشته و 9 نفر مصدوم شدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پلیس البرز، سرهنگ سید مجید فیض جعفری اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در جاده "برغان" حوالی روستای "سرهه" از توابع شهرستان ساوجبلاغ، ماموران گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند. طی بررسی صحنه حادثه مشخص شد که یک دستگاه وانت پیکان به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه منحرف و سپس واژگون شده و در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فیض جعفری افزود: یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه 10 ساله ای است به علت شدت جراحات وارده و وخامت حالش پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد. معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با تاکید بر ضرورت خودداری رانندگان وانت بارها از سوار کردن مسافر در پشت وانت، خاطرنشان کرد: حادثه همواره در کمین است و هرگونه بی احتیاطی از طرف راننده و یا عامل دیگر موجب تصادف مرگبار می شود.

*س_برچسب‌ها_س*