شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد که همکاری راهبردی و تاکتیکی بیشتر با روسیه ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه معتقد است هیچ امیدی به شکست روسیه از هیچ طریقی وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بوریس جانسون پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر از دونالد ترامپ حمایت کرد و گفت که بازگشت او به کاخ سفید می‌تواند همان چیزی باشد که جهان به آن نیاز دارد. بوریس جانسون پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر از دونالد ترامپ حمایت کرد و گفت که بازگشت او به کاخ سفید می‌تواند همان چیزی باشد که جهان به آن نیاز دارد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از گاردین، بوریس جانسون نخست...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بزرگان بانکداری جهان در نشست مجمع جهانی اقتصاد، در مقابل دوربین‌ها و در جلسه با زلنسکی به گونه‌ای رفتار می‌کردند که گویی واقعا آماده توافق هستند و حتی در مورد چگونگی تعمیر زیرساخت‌ها، ایجاد یک اقتصاد فناوری و تولید بحث کردند. با این حال، خبر رسیده که زلنسکی با دست خالی از آنجا خارج شد و حتی یک تعهد سفت و سخت از سوی بزرگ‌ترین نهادهای سرمایه‌گذاری جهان به او داده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین آمادگی خود را برای سفر به کره شمالی در آینده نزدیک اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌افزایش تعداد بحران‌های بین المللی و شرایط حاکم بر خاورمیانه و اروپا، فضایی شبیه به جنگ جهانی سوم را تداعی می‌کند. تفاوت این دوره از جنگ‌ها با جنگ‌های جهانی اول و دوم را شاید بتوان در بازدارندگی اتمی و مولفه‌های دیگر قیاس کرد. ویژگی حساس این دوره چیست و تهران تل آویو در این محیط پرتنش چگونه بازدارندگی لازم را ایجاد می‌کنند؟ افزایش تعداد بحران‌های بین المللی و شرایط حاکم بر خاورمیانه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسبق انگلیس به دنبال شروع کارزار انتخابات مقدماتی آمریکا از بازگشت دونالد ترامپ به کاخ سفید حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور اوکراین گفت از دونالد ترامپ به صورت مشروط برای سفر به این کشور دعوت می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در واکنش به وعده مکرر دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز رقابت مقدماتی جمهوریخواهان آمریکا برای حل و فصل جنگ اوکراین و روسیه در عرض 24 ساعت، از او دعوت کرد در صورتی که واقعا توان اجرای این وعده را دارد به اوکراین سفر کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس جمهور اوکراین باردیگر از رییس جمهور سابق آمریکا خواست تا با سفر به کی‌یف، توضیح دهد که چطور ظرف 24 ساعت به جنگ اوکراین و روسیه پایان می‌دهد! رییس جمهور اوکراین باردیگر از رییس جمهور سابق آمریکا خواست تا با سفر به کی‌یف، توضیح دهد که چطور ظرف 24 ساعت به جنگ اوکراین و روسیه پایان می‌دهد! به گزارش عرشه آنلاین، ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین از دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز حزب جمهوری‌خواه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اروپایی و روسی اعلام کردند که اتحادیه اروپا قصد دارد سیزدهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تا قبل از دومین سالروز آغاز جنگ اوکراین تصویب و اعمال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بن سوداوار محقق مطالعات جنگ کالج سلطنتی لندن در نشریه اینترنتی کانورسیشن به تحولات اخیر در منطقه پرداخت و نوشت: تلاش های متعدد نیروهای یمنی برای حمله و اختلال در حمل‌ونقل بار در دریای سرخ با حملات هوایی بریتانیا و ایالات متحده به مناطق تحت کنترل یمنی ها از جمله صنعا، پایتخت، مواجه شده است. این مداخله نشان‌دهنده سطح قابل‌توجهی از تشدید تنش در خاورمیانه است و نشان می‌دهد که این منطقه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هنگامی افزایش نگرانی‌های اروپا نسبت به عملی شدن برنامه پنهان ولادیمیر پوتین علیه ناتو، وزیر دفاع آلمان نسبت به این چالش هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع آلمان امروز (جمعه) هشدار داد که شاید جنگ بین روسیه و اوکراین به فراتر از مرزهای این دو کشور و مناطق همجوار گسترش یابد.