شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همانند امروز که اخبار مربوط به جنگ روسیه و اوکراین در حال دست به دست شدن است، حدود 10 سال پیش هم در پی فرمان حمله پوتین به شبه جزیره کریمه، اخبار این عملیات نظامی در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 10 سال پیش در همین روز یعنی 21 بهمن‌ماه رسانه‌های جهان در حال مخابره اخبار حمله روسیه به اوکراین بودند؛ حمله‌ای که منجر به تصرف شبه جزیره کریمه توسط نظامیان کرملین شد.

وب‌گاه عصر ایران

تاکر کارلسون، مجری سرشناس خبری تلویزیونی ایالات متحده آمریکا با ولادیمیر پوتین، رئیس دولت روسیه مصاحبه کرد. این مصاحبه مورد انتظار، تنها در دو طی ساعت، میلیون ها بازدید از پلتفرم های این روزنامه نگار آمریکایی را دریافت کرد. مکالمه طولانی بود و نه تنها برای مخاطبان غربی، بلکه روسی نیز مصاحبه ای کاملا صریح بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر حدس ما در مورد آنا پوتینا درست باشد، پس کرملین به دنبال طولانی کردن سلسله پوتین برای یک نسل دیگر است. پوتین، به عنوان یک دانش‌آموز مشتاق تاریخ روسیه، ممکن است ایده یک سلسله موروثی را جذاب بداند. با این حال، در حالی که «تزار جدید» خواندن پوتین به یک کلیشه تبدیل شده است، ایده او در مورد جانشینی بیش از آن چیزی که در ابتدا به نظر می‌رسید «نئو - رومانوفی» است. اگر حدس ما در مورد آنا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه سال‌ها برای یافتن متحدانی در غرب تلاش کرده و از آژانس‌های جاسوسی خود برای مداخله در انتخابات و اعزام دیپلمات‌ها برای ایجاد ارتباط با سیاستمداران حامی کرملین استفاده کرده است. روز پنج‌شنبه، جهان شاهد فصل جدید و مفصلی در این تلاش‌ها بود: مصاحبه دو ساعته پوتین در یک سالن طلاکاری شده در کرملین، با یکی از برجسته‌ترین مفسران محافظه‌کار آمریکا.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

پوتین در مصاحبه با «تاکر کارلسون» خبرنگار آمریکایی که پنجشنبه شب منتشر شد، درباره احتمال حمله روسیه به لهستان گفت: تنها در یک صورت این احتمال وجود دارد و آن زمانی است که این کشور به ما حمله کند. ما چشمداشتی به لهستان، لتونی و یا هیچ جای دیگری نداریم. پوتین در پیامی خطاب به کنگره آمریکا اظهار کرد: چیزی که به رهبری آمریکا می‌گوییم این است که اگر خواهان توقف جنگ هستید باید ارسال سلاح به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در پیامی خطاب به کنگره آمریکا اظهار کرد: چیزی که به رهبری آمریکا می‌گوییم این است که اگر خواهان توقف جنگ هستید باید ارسال سلاح به اوکراین را متوقف کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پوتین درباره احتمال حمله روسیه به لهستان گفت: تنها در یک صورت این احتمال وجود دارد و آن زمانی است که این کشور به ما حمله کند.