شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آینده را تکمیل کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری تاس امروز (یکشنبه) گزارش داد، ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ماه مارس با فهرستی شامل پوتین و سه سیاستمدار به پایان رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره استفاده احتمالی غرب از دارایی‌های مسدود شده این کشور گفت: روسیه به همه تلاش‌ها برای سلب مالکیت از ذخایر حاکمیتی خود به شدت پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «ماریا زاخارووا» درباره استفاده احتمالی غرب از دارایی‌های مسدود شده این کشور گفت: روسیه به همه تلاش‌ها برای سلب مالکیت از ذخایر حاکمیتی خود به شدت پاسخ خواهد داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مکرون و زلنسکی درباره درخواست‌های نظامی اوکراین گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه روز شنبه اعلام کرد که حمله پهپادی اوکراین به کشتی‌های حمل‌ونقل غیرنظامی روسیه را دریای سیاه دفع کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز (شنبه) در پیامی به کارکنان وزارت خارجه این کشور به مناسبت روز «کارکنان دیپلماتیک» گفت هدف دیپلماسی روسیه تحکیم اکثریت جهانی برای ایجاد یک نظم جهانی عادلانه و چندقطبی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه گفت: اولویت‌های روسیه شامل توسعه همکاری با «اتحادیه کشورهای مستقل هم‌سود»، تقویت تعامل درون «اتحادیه اقتصادی اوراسیا» و قدرتمند کردن موضع روسیه در «سازمان پیمان امنیت جمعی» است.