شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چالش‌های اخیر در مناطق مختلف جهان، عملا نظم چند دهه اخیر جهان را به فروپاشی کشانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

80 سال است که دانشمندان با استفاده از یک ساعت، که به آن ساعت آخرالزمان می‌گویند، مشخص می‌کنند که جهان چقدر به فاجعه جهانی نزدیک است. اجرای این فکر اولین بار برای هشدار در مورد خطرات شروع جنگی هسته‌ای شروع شد. قرار گرفتن عقربه روی نیمه شب، نابودی بشر را نشان می‌دهد. جین کوربین گزارش می‌دهد. ساعت آخرالزمان نزدیک شد؟ جدیدترین به‌روزرسانی ساعت آخرالزمان نشان می‌دهد که حالا بیش از هر زمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، در یک کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد 2024 (WEF) در داووس سوئیس، از کمبود هواپیماهای بدون سرنشین و گلوله توپ ارتش این کشور شکایت کرد. وی گفت: «ما به اندازه کافی پهپاد و گلوله نداریم. ما اهداف خاصی داریم که به سمت آنها حرکت می‌کنیم، ولی کمبود مهمات وجود دارد.» زلنسکی همچنین اعتراف کرد که هیچ مجتمع صنایع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه وجود کشوری مستقل به نام اوکراین تا ابد موجب جنگ در این منطقه خواهد بود، گفت که بهتر است اوکراینی‌ها هرچه‌زودتر حاکمیت روسیه پذیرفته و از مرگ خود و عزیزانشان جلوگیری کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور اوکراین در جریان سخنرانی در مجمع جهانی اقتصاد تمام خانواده همتای روس خود را با «محاکمه کیفری و حبس طولانی مدت» تهدید کرد. رئیس جمهور اوکراین در جریان سخنرانی در مجمع جهانی اقتصاد تمام خانواده همتای روس خود را با «محاکمه کیفری و حبس طولانی مدت» تهدید کرد. ه گزارش عرشه آنلاین، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در جریان مجمع جهانی اقتصاد در داووس درخواست تسلیحات، پول و مهمات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه در اظهاراتی تداوم جنگ در اوکراین را به ضرر دولت این کشور دانسته و عنوان کرد به هیچ عنوان دستاوردهای کشورش در این جنگ را جهت تحقق پیشنهادات صلح از دست نمی‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در پی اولین پیروزی‌اش در کارزار رقابت مقدماتی تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه بار دیگر ادعایش را مبنی بر اینکه بعد از بازگشت به کاخ سفید سریعا به جنگ روسیه و اوکراین پایان خواهد داد، تکرار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز سه‌شنبه مدعی شد که در انتخابات‌های گذشته آمریکا به دلیل رأی‌دهی‌های پستی تقلب صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در دهه قبل از بحران مالی بزرگ سال2008، رئیس فدرال‌رزرو، آلن گرینسپن، به یک شبه‌پیامبر مجازی در واشنگتن تبدیل شده بود. همان‌طور که سناتور ایالات متحده، جان مک‌کین، جمهوری‌خواهِ آریزونا، توصیه معروفی داشت، «اگر او زنده یا مرده بود، مهم نیست. اگر او مرده هم باشد، او را نگه دارید و عینک تیره روی صورت او بگذارید.» گراهام آلیسون، استاد دانشگاه هاروارد در مجله فارن‌افرز نوشت: در طول دو دهه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه اوکراین هشدار داد زمان برای قانونگذاران آمریکایی جهت تصویب بسته دیگر کمک‌های نظامی به کی‌یف «رو به اتمام است» و اگر اوکراینی‌ها با کمبود سلاح مواجه شوند، «با بیل خواهند جنگید!»

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی کاخ کرملین ضمن اشاره به برنامه رئیس جمهور روسیه برای سفر به کره شمالی، ادعا‌های نشریه «بیلد» مبنی بر برنامه مسکو برای حمله به آلمان را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دفاع انگلیس گفته، زنان راه حل بحران سربازگیری و استخدام برای نیروهای مسلح این کشور محسوب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از روسیه قرار است نخستین گردشگرانی باشند که پس از حدود چهار سال و از زمان شروع قرنطینه کرونا در اوایل سال 2020، اجازه ورود به کره شمالی را پیدا می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه روسیه طرح ایالات متحده برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای کمک به بازسازی اوکراین را دزدی دریایی قرن بیست و یکم خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه طرح ایالات متحده برای مصادره 300 میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده روسیه را «دزدی دریایی قرن بیست و یکم» خواند.