شنبه 5 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی درباره تغییر فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین گفت: ما با هر کسی که مسوول ارتش اوکراین باشد کار خواهیم کرد. ما نگران ثبات اوکراین در نتیجه این موضوع نیستیم. زلنسکی فرمانده کل است."

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به برکناری فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین گفت که واشنگتن با هر کسی که مسئول ارتش اوکراین باشد، همکاری خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که با میانجیگری امارات متحده عربی، در یک توافق دو جانبه کی یف و مسکو 200 اسیر را مبادله کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد که با میانجیگری امارات متحده عربی، در یک توافق دو جانبه کی‌یف و مسکو 200 اسیر را مبادله کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری اطلاع دادند که سفر رئیس جمهور روسیه به ترکیه به دلیل برگزاری انتخابات در هر دو کشور به تعویق می‌افتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهوری سابق روسیه درباره لفاظی مقامات غربی در خصوص آمادگی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای درگیری احتمالی نظامی هشدار داد و گفت این درگیری به منزله پایان جهان خواهد بود. رئیس جمهوری سابق روسیه درباره لفاظی مقامات غربی در خصوص آمادگی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) برای درگیری احتمالی نظامی هشدار داد و گفت این درگیری به منزله پایان جهان خواهد بود. به گزارش عرشه آنلایننیوزویک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صدراعظم آلمان با تاکید بر لزوم ادامه حمایت واشنگتن از کی‌یف، خاطرنشان کرد: برلین نمی‌تواند جای خالی آمریکا را در کمک به اوکراین پر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان با تاکید بر لزوم ادامه حمایت واشنگتن از کی‌یف، خاطرنشان کرد: برلین نمی‌تواند جای خالی آمریکا را در کمک به اوکراین پر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای آتلانتیک در تحلیلی به بررسی اقدامات بین‌المللی رجب طیب اردوغان پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس فدراسیون روسیه: آنها مدام می گفتند که اقتصاد روسیه به دلیل تحریم ها رو به افول و فروپاشی خواهد بود و ما تحت این فشار تسلیم خواهیم شد. حالا من خطاب به آنها یک حرکت دست معروف (انگشت وسط) را میخواهم انجام دهم، اما این کار را نمی کنم چون خانم‌های زیادی اینجا هستند»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولاف شولتز، صدراعظم آلمان روز دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با گابریل آتال، نخست وزیر فرانسه گفت که پایان درگیری در اوکراین در هیچ چشم اندازی نمی‌گنجد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولاف شولز، صدراعظم آلمان روز دوشنبه که در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه پایان جنگ اوکراین به این زودی رخ نخواهد داد خواستار کمک بیشتر کشورهای اروپایی به اوکراین شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آنا پوتینا دختر عموی اول ولادیمیر پوتین است که از او به عنوان یکی از گزینه های جدی جانشینی مرد شماره یک کرملین یاد می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر امور خارجه ترکیه روز دوشنبه گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه به زودی به ترکیه سفر خواهد کرد. این اولین سفر پوتین به یکی از کشور‌های عضو ناتو پس از تهاجم روسیه به اوکراین در 2 سال پیش خواهد بود. به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه ترکیه گفت که دیدار پوتین با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه متمرکز بر راه...

وب‌گاه تابناک

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به رشد بیشتر اقتصاد روسیه اطمینان دارد.