یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین روز سه‌شنبه گزارشی مبنی بر بیماری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را تکذیب کرد و شایعات مداوم مبنی بر اینکه او در حضورهای عمومی از بدل استفاده می‌کند را به خنده گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری جالب از شوخی خبرساز هوش مصنوعی با سکته قلبی ولادیمیر پوتین را می بینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رجب طیب اردوغان و ولادیمیر پوتین، روسای جمهور ترکیه و روسیه امروز سه شنبه طی گفت و گویی تلفنی درباره تنش آفرینی‌ها اشغالگران قدس در راضی اشغالی فلسطین و تحولات منطقه‌ای اخیر رایزنی کردند. به گزارش این خبرگزاری، اردوغان در تماس تلفنی خود به پوتین گفت که سکوت کشور‌های غربی نیز بحران انسانی در غزه را به سطح غیرقابل اجتنابی رسانده است. اردوغان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه که از نظر تاریخی، از زمان جنگ سرد یک ذینفع و بازیگر اصلی در خاورمیانه تلقی می‌شود، با وارد شدن به سومین هفته جنگ حماس و اسرائیل، شاهد تضعیف اهرم فشار خود است و کرملین علیرغم تلاش برای میانجیگری، در این مناقشه غایب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم ژیگانشین نمایندگی بازرگانی فدراسیون روسیه در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری اجلاسیه کمیسیون مشترک دو کشور در تهران از برنامه ریزی برای حضور معاون نخست وزیر روسیه در این نشست و همچنین اوراسیا اکسپو (نمایشگاه تجاری با محوریت کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اورسیا) که در میانه آذر ماه در تهران برگزار میشود خبر داد. اتحادیه اقتصادی اوراسیا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کرملین امروز سه‌شنبه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را رد کرد و گفت که او سالم و سرحال است. کرملین امروز سه‌شنبه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را رد کرد و گفت که او سالم و سرحال است. به گزارش عرشه آنلاین، رویترز نوشت: دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، در نشست با خبرنگاران ادعاها در مورد استفاده از بدل برای رییس جمهور...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شبکه اسرائیلی مدعی شد تل‌آویو از مواضع اخیر روسیه در قبال غزه بسیار ناراضی است و این پیام را به طرف روس منتقل کرده است.

خبرگزاری تسنیم

نخست وزیر روسیه در "اوراسیا اکسپو" و کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی و تجاری ایران و روسیه در تهران، حاضر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین با بیان اینکه حمله زمینی اسرائیل به غزه به تلفات انسانی غیرقابل قبول منجر می شود، گفته است: اکنون، مهمترین مساله توقف خونریزی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه در تهران، درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در چارچوب توافق‌های بلندپایه‌ای که در تهران انجام شده است با مقامات ایرانی رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پروژه کمربند و جاده چین هر چند که با چالش‌های زیادی همراه بوده است، اما به نظر می‌رسد در اقتصاد جهان موجب تغییرات مهمی شده باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه واشنگتن‌پست در مقاله‌ای به ابعاد تازه‌ای از قتل «داریا دوگینا» خبرنگار روس و دختر مغز متفکر کرملین پرداخته است؛ مطلبی که در آن افشا شده که «اوکراین با همکاری عمیق سازمان سیا» دست به چنین قتلی زده است.

وب‌گاه گسترش

پس از حمله حماس به اسرائیل و آغاز جنگی جدید در خاورمیانه، برخی دیپلمات‌های اروپایی از خرابکاری در یک خط لوله انتقال گاز به اروپا خبر داده‌اند. موضوعی که بار دیگر اتحادیه اروپا را بر آن واداشته تا برای ایجاد سد در برابر بروز بحران انرژی در زمستان امسال بار دیگر موضوع تمدید تعیین سقف قیمت گاز را مورد بررسی قرار دهد. افزایش جنگ‌افروزی‌های بین‌المللی طی دو سال اخیر بازار انرژی جهان را با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه بحران کنونی جنگ روسیه و اوکراین نیست گفت: تحریم های غرب علیه مسکو رسما شکست خورده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، یان گاگین، مشاور رییس جمهوری دونتسک با اشاره به اینکه پدافند هوایی روسیه برای مواجهه با موشک‌های «اتکمز / ATACMS» اهدایی به اوکراین تجربه کافی دارد، گفت که سامانه‌های پدافندی مسکو قادر به مقابله به هر تهدیدی هستند. گاگین گفت: این روز‌ها فضای مطبوعاتی روسیه و جهان با اخبار مربوط به نخستین حملات اوکراین (به مسکو) با استفاده...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که آمریکا و اتحادیه اروپا بر خاورمیانه متمرکز شدند، رئیس جمهوری روسیه توانسته از این موقعیت برای کارزار جنگی خود در اوکراین زمان بخرد.