یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران نوشت: در میان تحولات پرشتاب بین‌المللی، تعامل تهران و مسکو مقابل سیاست یکجانبه‌گرایی غرب، سهم مهمی در روند ثبات منطقه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیسی صبح امروز در فرودگاه مهرآباد تهران هدف از سفرش به روسیه را رایزنی درباره مسائل حساس جاری منطقه و در راستای گسترش روابط ایران و روسیه در حوزه های مختلف برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین امروز با همتای ایرانی خود در مسکو به صورت تک به تک و همچنین در قالب یک شام کاری گفت‌وگو می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور که به دعوت همتای روس خود به روسیه سفر کرده است، با استقبال معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه این کشور وارد مسکو شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور که به دعوت همتای روس خود به روسیه سفر کرده است، با استقبال معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه این کشور وارد مسکو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور که به دعوت همتای روس خود به روسیه سفر کرده است، با استقبال معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه این کشور وارد مسکو شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان که به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین به روسیه سفر کرده است، دقایقی قبل وارد مسکو شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور دقایقی پیش وارد پایتخت روسیه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بایدن مدعی شد اگر روسیه در جنگ اوکراین پیروز شود، احتمالا به ناتو حمله خواهد کرد و موجب یک درگیری جهانی بزرگ خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن ادعا کرد: اگر پوتین اوکراین را بگیرد، متوقف نخواهد شد. اگر پوتین به یک متحد ناتو حمله کند، ما به عنوان عضوی از ناتو متعهد هستیم تا از هر وجب خاک این ائتلاف دفاع کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنج‌شنبه پیش از ترک تهران به مقصد مسکو که به دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انجام می‌شود، در تشریح اهداف و برنامه‌های این سفر اظهار داشت: این سفر به دعوت آقای پوتین و با هدف رایزنی درباره مسائل حساس جاری منطقه و برای گسترش روابط بین دو کشور در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود. رئیسی با اشاره به تبادل هیئت‌های متعدد میان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس مصوبه امروز شورای فدراسیون روسیه، انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور 17 مارس 2024 (27 اسفند) برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به حکم دادگاه ایران درباره ترور سردار سلیمانی واکنش نشان داد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به حکم دادگاه ایران درباره ترور سردار سلیمانی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره واکنش به حکم دادگاه ایران مبنی بر محکومیت آمریکا در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی مدعی شد: ما معتقدیم این احکام دادگاه در ایران معتبر و مشروع...

خبرگزاری اکو نیوز