یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در رأس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی - اقتصادی دقایقی پیش تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر نفت همراه رئیس‌جمهوری در سفری یک‌روزه به‌منظور تسریع در توسعه روابط تهران - مسکو در حوزه انرژی برای چهارمین بار راهی روسیه می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور به روسیه سفر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر نفت همراه رئیس‌جمهوری در سفری یک‌روزه به‌منظور تسریع در توسعه روابط تهران - مسکو در حوزه انرژی برای چهارمین بار راهی روسیه می‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده سابق مجلس گفت: تهران و مسکو باید در سه حوزه نظامی، جغرافیای سیاسی و اقتصادی با هدف ضدتحریمی همکاری نزدیک و گسترده‌ای شکل دهند و دستاورد این همکاری به گونه‌ای رقم خورد که دستاوردهایش تابعی از نوسانات بین‌المللی نباشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_آیت الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در راس یک هیات عالی‌رتبه سیاسی - اقتصادی تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور پیش از عزیمت به روسیه گفت: تلاش فوری برای قطع بمباران غزه، رفع محاصره و کمک‌رسانی به مردم فلسطین و هم‌چنین از همه مهم‌تر دستیابی مردم فلسطین به حقوق‌شان جزو گفت‌وگوهای ما در این سفر خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی در راس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی - اقتصادی راهی مسکو شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس جمهور کشورمان به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در راس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی - اقتصادی راهی مسکو شد. رایزنی در خصوص مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفتگو در خصوص موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه اصلی‌ترین دستور کار رئیس جمهور در این سفر یک‌روزه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از لحظه عبور هواپیمای پوتین با آرایش نظامی عجیب سوخو‌های 35 برای اسکورت او منتشر شده است. فیلمی از لحظه عبور هواپیمای پوتین با آرایش نظامی عجیب سوخو‌های 35 برای اسکورت او منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ فیلمی در فضای مجازی از لحظات عبور هواپیمای ولادیمیر پوتین از آسمان شیراز منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی طی یک جلسه توجیهی در حضور خبرنگاران با اشاره به روابط دفاعی ایران و روسیه گفت: ما این روابط نگران‌کننده و رو به رشد را زیر نظر داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در دومین سفر خود به کشورهای حاشیه خلیج فارس به عربستان رفت و با محمد بن سلمان ولیعهد این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد بن سلمان آل سعود ولیعهد عربستان دعوت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای سفر به مسکو را پذیرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «حشمت‌الله فلاحت‌پیشه» درباره سفر قریب الوقوع رئیسی به روسیه توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین با اشاره به دیدار رییس جمهور روسیه و ولیعهد سعودی در ریاض، اعلام کرد که پوتین و بن سلمان در این دیدار درباره آخرین وضعیت و تحولات منطقه غرب آسیا رایزنی کردند.