یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبران گروه هفت در بیانیه‌ای اعلام کردند که از اول ژانویه الماس غیرصنعتی روسیه تحریم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد: روابط درحال تقویت و گسترش دفاعی ایران و روسیه نگران کننده است؛ زیرا ایران به ارسال پهپاد به روسیه ادامه می دهد و مسکو از آنها برای حمله به زیرساخت های انرژی اوکراین استفاده می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبران گروه هفت در نشستی مجازی با زلنسکی وعده دادند که از ابتدای سال آینده میلادی تحریم‌های جدیدی بر صادرات الماس روسیه اعمال می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور روسیه و ولی‌عهد سعودی طی دیدار در ریاض، درباره آخرین وضعیت و تحولات منطقه غرب آسیا رایزنی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: ما به نظارت بر روابط در حال گسترش و نگران کننده میان ایران و روسیه ادامه می دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کرملین اعلام کرد که ولادیمیر وی. پوتین، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، امروز چهارشنبه سفری نادر به خاورمیانه خواهد داشت و گفت که درباره روابط دوجانبه، نفت و امور بین‌المللی در عربستان سعودی و امارات متحده عربی گفت‌وگو خواهد کرد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، این سفر بخشی از انبوهی از دیدارهای دیپلماتیک است که رهبر روسیه در این هفته انجام خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه 16 آذرماه به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی - اقتصادی راهی مسکو می‌شود. روح الله مدبر، کارشناس مسائل روسیه در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد که یکی از دستورکارهای رایزنی روسای جمهور ایران و روسیه در مسکو در روز پنج‌شنبه، گسترش همکاری های اقتصادی بین دو کشور باشد، گفت: «برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری ایران فردا پنجشنبه به دعوت رئیس‌جمهور روسیه به مسکو می‌رود رایزنی درباره تعاملات اقتصادی دوجانبه و گفت‌وگوهای منطقه‌ای محور اصلی این دیدار خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با استقبال رسمی و باشکوه امارات وارد ابوظبی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحرکات منطقه‌ای اخیر ولادیمیر پوتین موجب نگرانی‌هایی درباره کارآمدی تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در میان استقبال گرم دولت امارات وارد ابوظبی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور روسیه امروز چهارشنبه با هدف دیدار با رئیس امارات وارد ابوظبی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه وارد فرودگاه ابوظبی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدابراهیم رییسی رئیس‌جمهور کشورمان، به دعوت رسمی «ولادیمیر پوتین» همتای روسی خود، صبح روز پنج‌شنبه هفته جاری (16 آذر) در رأس یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی - اقتصادی، راهی مسکو خواهد شد. رایزنی درباره مسائل دو جانبه از جمله تعاملات اقتصادی و نیز گفتگو پیرامون موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه موضوع فلسطین و تحولات جاری در غزه، اصلی‌ترین دستور کار...