یک‌شنبه 6 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر خارجه روسیه در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، آمریکا و متحدان اروپایی آن «امپراتوری دروغ‌» هستند چون مشتاق به انجام تعهداتی هستند که قرار نیست به آنها عمل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح «دالان زنگه زور» میان دوکشور جمهوری آذربایجان و ترکیه، طرحی است که می خواهد ارتباط شرق و غرب منطقه را فراهم آورد و هدف اصلی این طرح محروم کردن جمهوری اسلامی ایران از ارتباط با ارمنستان و کریدوری شمالی - جنوبی با اروپا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه از احتمال سفر به کره شمالی در ماه میلادی آینده خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه از احتمال سفر به کره شمالی در ماه میلادی آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اقتصاد جنگ‌زده اوکراین برای نخستین‌بار پس از حمله روسیه به این کشور در اوایل سال 2022، با رشد همراه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیتر سیارتو، وزیر خارجه مجارستان نسبت به ادامه بحران در اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه دولتی کره شمالی گزارش کرد، کیم جونگ اون درباره اقدامات پیگیری در ارتباط با سفر اخیرش به روسیه در جریان نخستین نشست رسمی کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی صحبت کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

افراد برای کسب قدرت و آرامش به قبیله، فرقه مذهبی یا ملیت خود پناه می‌برند و دلیل این امر هم واضح است. اگر آنها با هم‌میهنانشان یکدل باشند بهتر می‌توانند اهداف مشترک را برآورده کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدایی‌طلبان مورد حمایت ارمنستان در قره باغ صدها سلاح را تسلیم نیروهای جمهوری آذربایجان کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدایی‌طلبان مورد حمایت ارمنستان در قره باغ صدها سلاح را تسلیم نیروهای جمهوری آذربایجان کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فروپاشی تدریجی اقتدار روسیه در قفقاز جنوبی یکی از چالش‌های مهم این منطقه در سال‌های اخیر بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه الجزیره، «آرارات میرزویان» وزیر خارجه ارمنستان در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره قره‌باغ اعلام کرد تاکنون 200 غیرنظامی در عملیات اخیر جمهوری آذربایجان در قره‌باغ کشته و 400 نفر دیگر زخمی شدند. به گفته وزیر خارجه ارمنستان عملیات نظامی باکو در قره‌باغ همچنین منجر به آواره‌شدن بیش از 10 هزار نفر شده است. دور تازه تنش‌های نظامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها از شکست سفر رئیس‌جمهور ترکیه به سوچی برای احیای توافقنامه فروش غلات سخن گفتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یونگ هو، وزیر اتحاد کره جنوبی روز جمعه در دیدار با فیلیپ گلدبرگ سفیر آمریکا در سئول ضمن ابراز نگرانی در خصوص قرارداد مشکوک تسلیحاتی کره شمالی با روسیه، خواستار توسعه همکاری سئول و واشنگتن شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روسیه که صادرکننده بزرگ دیزل به بازارهای جهانی است برای تثبیت بازار سوخت داخلی، صادرات این سوخت را به طور موقت ممنوع کرد. روسیه که صادرکننده بزرگ دیزل به بازارهای جهانی است برای تثبیت بازار سوخت داخلی، صادرات این سوخت را به طور موقت ممنوع کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دفتر مطبوعاتی روسیه در وب سایت خود اعلام کرد ممنوعیت موقتی، به اشباع بازار داخلی کمک خواهد کرد و باعث کاهش قیمت‌ها برای...