جمعه 13 مهر 1403

ویژه برنامه‌های مترو تهران به مناسبت سالگرد امام (ره) برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ویژه برنامه‌های مترو تهران به مناسبت سالگرد امام (ره) برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - مدیریت ارتباطات و امور بین اللملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی این شرکت در ایستگاه‌های منتخب خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مجموعه برنامه های فرهنگی شهر زیر زمینی به مناسبت سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) با هدف افزایش آشنایی بیشتر با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

در این ویژه برنامه گروه همسرایی دانش آموزی با اجرای همخوانی و سرود، قطعاتی با موضوع امام خمینی (ره) را برای مسافران مترو در ایستگاه های متروی میدان حضرت ولی عصر (عج)، امام خمینی (ره)، تئاترشهر، دروازه دولت و دروازه شمیران از 13 تا 15 خردادماه سال جاری اجرا می کنند.

همچنین در گذرگاه‌های فرهنگی ایستگاه‌های ارم سبز، میدان انقلاب اسلامی، تهرانپارس و تجریش نمایشگاه‌های عکس و پوستر از تصاویر، زندگی امام خمینی (ره) با عنوان "زندگی به سبک روح الله" و "نشانی آفتاب" با هدف آشنایی بیشتر مسافران با سیره و زندگی امام راحل (ره) برپا شده است.

گفتنی است اجرای نمایش خیابانی توسط گروه هنرمندان عرصه نمایشی در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج) با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می شود.

سرویس دهی در خطوط هفت گانه مترو تهران و حومه در روزهای 14 و 15 خردادماه همانند روزهای تعطیل

همچنین مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه ای؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد، از سرویس دهی متروی تهران و حومه در روزهای 14 و 15 خردادماه 99 همانند روزهای تعطیل خبر داد.

در این اطلاعیه آمده: نام انقلاب اسلامی ایران همواره با نام معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) عجین شده و هر سال فرارسیدن نیمه خرداد یادآور روز وداع با بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آغاز قیام مردمی 15 خرداد 1342 است، اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موازین بهداشتی بنا بر تصمیم ستادملی مبارزه با کرونا مراسم سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر برگزار نخواهد شد.

در این دو روز همانند روزهای تعطیل سرویس دهی در خطوط هفت گانه مترو تهران و حومه از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد و برای رفاه بیشتر حال شهروندان و مسافران در روز 14 خرداد ماه 99 تمامی قطارهای خط یک به سمت ایستگاه حرم مطهر اعزام می شوند.

مراسم سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل (ره) امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا در حرم امام خمینی (ره) و با حضور مردم برگزار نخواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*