دوشنبه 16 مهر 1403

کمک یک مجتمع فولاد در رشتخوار خراسان رضوی به بیماران کرونایی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
کمک یک مجتمع فولاد در رشتخوار خراسان رضوی به بیماران کرونایی

تربت‌حیدریه - ایرنا - مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی از اهدای کمک 2 میلیارد ریالی این مجتمع برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

حسین رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر همراهی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار برای مقابله با بیماری کووید 19 گفت: این مجتمع در همکاری با ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، با خرید 30 عدد کپسول 30 و 10 لیتری اکسیژن، این اقلام را به شبکه بهداشت و درمان و هلال احمر رشتخوار اهدا کرد. وی ادامه داد: این شرکت همچنین 75 هزار ماسک سه لایه بهداشتی را تهیه کرده و در حال توزیع رایگان آن در بین ساکنان روستاهای رشتخوار است.

مدیر امور اداری و منابع انسانی مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی تاکید کرد: تا پایان ریشه‌کن شدن ویروس کرونا، مجتمع فولاد امید نور رشتخوار خراسان رضوی همراه و همگام با مدافعان سلامت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند. رضایی از خرید و توزیع 50 هزار ماسک دیگر خبر داد و گفت: کمک‌های این مجتمع در مقابله با ویروس کرونا تا عادی شدن شرایط زندگی همچنان ادامه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به 363 هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند. این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و 20 تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت‌حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 46 هزار و 689 تن رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*