پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

گزارشی از دیدار رئیسی با دانشجویان / حضور خاندوزی در جلسه

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
گزارشی از دیدار رئیسی با دانشجویان / حضور خاندوزی در جلسه

جمعی از دانشجویان در جلسه ای با رئیس جمهور و برخی وزرای دولت نکاتی را مطرح کردند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از دانشجویان شب گذشته با رئیس جمهور دیدار کردند.

ترکمانی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران که در این جلسه حضور داشت و سخنانی را نیز در این دیدار مطرح کرده بود روایتی از این دیدار را به تسنیم اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار جمعی از وزرا نیز حضور داشتند، اظهار داشت: رئیس جمهور از قبل پیش بینی برخی از سوالات و مطالب را کرده بودند و به همین دلیل خاندوزی، وزیر اقتصاد، جهرمی سخنگوی دولت، زلفی گل، وزیر علوم، عین الهی، وزیر بهداشت و بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه حضور داشتند و سوالات مربوط به حوزه خود را پاسخ می دادند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد جلسه برخلاف سال های گذشته از فضای تصنعی و تشریفاتی مرسوم خارج شده و به یک جلسه واقعی تبدیل شده بود که در آن نکات و مسائل گوناگونی مطرح شد.

وی فلسطین، مسائل اقتصادی، فرهنگیو اجتماعی را از جمله مباحثی دانست که در این دیدار مطرح شد و اظهار داشت: نمایندگان جامعه اسلامی دانشجویان در این دیدار نکاتی را درباره فلسطین و مباحث رسانه ای و تبلیغاتی دولت، انتصابات و حضور برخی از افراد در پست ها که با روحیه تحول خواهی دولت سیزدهم چندان همخوانی ندارند مطرح کردند که پاسخ هایی را نیز از سوی مسئولان دولت و رئیس جمهور به همراه داشت.

ترکمانی به بیان نکاتی درباره وضعیت کارگران در این دیدار اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور معتقد است باید به کارگران از طرق مختلف کمک شود و این طور نباشد 100 تومان برای آنها افزایش حقوق داشته باشیم و 200 تومان به آنها هزینه تحمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: فضای جلسه کاملا اقناعی بود و سوالات و پاسخگویی رئیس جمهور در زمان افطار و حتی سه ساعت پس از دیدار دانشجویان ادامه داشت.