چهارشنبه 18 مهر 1403

2طرح درمانی نیمه‌تمام سیرجان را بخش خصوصی تکمیل می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2طرح درمانی نیمه‌تمام سیرجان را بخش خصوصی تکمیل می‌کند

کرمان - ایرنا - رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: با پیگیری های انجام گرفته ساختمان نیمه تمام بخش کووید 19 و توسعه اورژانس بیمارستان امام (رضا) این شهرستان را شرکت ماهان با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس تکمیل می‌کند.

غلامعباس محمدی شامگاه دوشنبه در حاشیه جلسه عقد تفاهم نامه این دانشکده و شرکت ماهان سیرجان، گفت: شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان وابسته به گروه مالی گردشگری بهره‌بردار معدن شماره پنج گل‌گهر با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی قرار است این دو پروژه درمانی را که توسط دو خیر آغاز شده را تکمیل کنند.

وی افزود: بخش کووید19 که پیش از این مربوط به بخش جدید اعصاب و روان بود با همت خانواده خیر مرحوم حاج محمد جواد شهبا با زیربنای یکهزار و 200 مترمربع و با ظرفیت 65 تخت بیمارستانی در حال حاضر 55 درصد پیشرفت داشته و نیز پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) به همت خانواده خیر مرحوم سید علی بنی فاطمه با زیربنای 600 متر مربع با ظرفیت 25 تخت و پیشرفت فیزیکی 50 درصد در دست اجرا و انجام است.

محمدی ادامه داد: تکمیل این دو پروژه درمانی نیاز به اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال خواهد داشت.

به گفته محمدی قرار است شرکت ماهان و گروه مالی گردشگری جدای از این اعتبار، تجهیزات درمانی را جهت بیمارستان دکتر غرضی سیرجان خریداری و نصب کنند.

*س_برچسب‌ها_س*