چهارشنبه 18 مهر 1403

70 درصد کشفیات مواد مخدر با کارهای اطلاعاتی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
70 درصد کشفیات مواد مخدر با کارهای اطلاعاتی است

تهران - ایرنا - معاون قضایی دادستان کل کشور در طرح ظفر تهران گفت: 70 درصد کشفیات با کارهای اطلاعاتی و هماهنگی میان قوه قضایی و نیروی انتظامی است.

«سعید عمرانی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در طرح ظفر اظهار داشت: شناسایی کشفیات یک زنجیره ای ارتباطی و اطلاعاتی میان نیروی انتظامی، اطلاعات و قوه قضاییه است.

وی افزود: کشفیات موادمخدر نتیجه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی و نشان گرفته از دو عنصر همت و شجاعت است که در این زمینه همه دستگاه های متولی جهادی کار می کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور با تاکید بر شیوه های مختلف مواد مخدر گفت: مجرمان و قاچاقچیان به قدری بی حیا شده اند که در توپ اسباب بازی کودکان مواد خدر شیشه را پر کرده اند.

وی بیان داشت: شیوه های مختلف مواد مخدر توسط فعالیت تیم های اطلاعاتی و امنیتی رصد می شود.

عمرانی تاکید کرد: در حال تحول از وضع موجود به سمت وضع مطلوب در حرکت هستیم و بهترین خدمات به مردم ارائه شود ضمن اینکه آسایش و امنیت امروز را مدیون نیروی انتظامی هستیم.

وی با اشاره به تلاش های پلیس گفت: زحمات شبانه روزی و تلاش های پلیس تهران تنها منتهی به حوزه تهران نیست بلکه کار اطلاعاتی و امنیتی از مرز کشور تا این شهر است.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: پلیس برای امنیت و آرامش مردم با چشمانی باز فعالیت می کند ضمن اینکه باید با همدلی و همیاری همه دستگاه ها مشکلات برطرف شود.

وی به شهادت شهید فخری زاده اشاره کرد و گفت: «این دانشمند بی بدیل بودند و داغ سردار سلیمانی را تازه کردند.»

*س_برچسب‌ها_س*