شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از هر وجب خاک این ائتلاف نظامی دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولاف شولتس صدراعظم آلمان در حاشیه نشست سران ناتو در واشنگتن در اظهاراتی با اشاره به هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به خبرنگاران، گفت: ناتو موفق‌ترین اتحاد امنیتی بین‌المللی است.

وب‌گاه ورزش سه

هلند خیلی زود با گل ژاوی سیمونز پیش افتاد اما چند دقیقه بعد انگلیس موفق شد بازی را به تساوی بکشد.

وب‌گاه ورزش سه

سقف ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در بازی امشب هلند مقابل انگلیس همچنان نشتی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حریف اسپانیا در فینال یورو 2024 امشب با تقابل هلند و انگلیس مشخص می‌شود. انگلیس پس از جام جهانی 2018 و یورو 2020 برای سومین بار زیر نظر گرت ساوتگیت به نیمه‌نهایی یک تورنمنت معتبر رسیده و برای صعود به دومین فینال متوالی جام ملت‌ها هلند را پیش رو دارد. تیمی که در مرحله گروهی عملکرد چندان خوبی نداشت اما در مرحله حذفی با قدرت از سد رومانی و ترکیه گذشت. هلندی‌ها...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واشنگتن قصد دارد برای نشان دادن تعهد خود به ناتو و دفاع اروپا، استقرار تسلیحات دوربرد در آلمان را در سال 2026 آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نانسی پلوسی، رئیس سابق کنگره آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در گفتگو با شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی حاضر به پاسخ به این سوال که آیا به حمایت از بایدن ادامه خواهد داد، نشد اما گفت: «این به رئیس جمهور بستگی دارد که در خصوص نامزدی خود در انتخابات تصمیم بگیرد. همه ما او را تشویق می کنیم که این تصمیم را بگیرد زیرا زمان رو به اتمام است.»

وب‌گاه ورزش سه

چندین هوادار تیم ملی انگلیس، چند ساعت قبل از نیمه نهایی یورو 2024 در خارج از یک کافه در دورتموند مورد حمله قرار گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

رونالد کومان، پیش از دیدار مهم در نیمه نهایی با انگلیس در مورد یوهان کرویف صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

بروسیا دورتموند رسمی شدن قرارداد سرهو گیراسی را به دلیل ترس از مصدومیت او در تست‌های پزشکی به تاخیر انداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایالات متحده اعلام کرد تاسال 2026 موشک‌های دوربرد «تاماهاک» را در خاک آلمان مستقر خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فرانسیسکو ریبیرو دی‌منزز، سفیر پرتغال در آلمان، می‌گوید امکان ندارد کریستیانو رونالدو قبل از جام جهانی بعدی از تیم ملی خداحافظی کند.

وب‌گاه عصر ایران

شهر دورتموند آلمان در آستانه دیدار نیمه‌نهایی یورو 2024 بین هلند و انگلیس، به معنای واقعی کلمه غرق در دریای نارنجی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی مقامات عالی رتبه اروپایی که برای شرکت در نشست ناتو در واشنگتن به سر می برند، با «کیت کلاگ» مشاور ارشد سیاست خارجی ترامپ دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست وزیر نروژ اعلام کرد که این کشور تصمیم گرفته است که 6 فروند جنگنده اف -16 به اوکراین ارسال کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از مهاجرت بخشی از متخصص در حوزه های مختلف، بسیاری از کسب و کارها با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند. برخی از ناظران معتقدند که یک شکاف نیروی انسانی برای کسب و کارها رخ داده است.