شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

لامین یامال جایزه بهترین بازیکن زمین را پس از پیروزی برابر فرانسه به مادرش تقدیم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

دنی ویویان در پایان بازی اسپانیا - فرانسه از رفتار تماشاگران آلمانی حاضر در ورزشگاه علیه مارک کوکوریا انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

شش شرکت صادرکننده ETF اتریوم، فرم‌های S-1 به‌روزشده‌ای را ارسال کرده‌اند، این بدان معناست که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) می‌تواند هر لحظه تایید نهایی برای ETFهای اتریوم را صادر کند. در همین حال، قیمت ارزهای دیجیتال این هفته روند صعودی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

خوان کارلوس گاریدو، این روزها از نتایج تیم ملی کشورش بسیار خوشحال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

الجزیره انگلیسی نوشت: برخی از اعضای کابینه پزشکیان که انتظار می‌رود متشکل از مقامات سابق اصلاح‌طلب باشد، قطعاً با چالش‌هایی در جلب چراغ سبز مجلس مواجه خواهند شد.

خبرگزاری مهر

آنیتا دسای می‌گوید کاملاً در برابر رایانه مقاوم و به دیگران وابسته است و هنوز به دنیای نوشتن با دست تعلق دارد.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران تیم ملی اسپانیا حمایت‌شان را از مارک کوکوریا در مقابل اعتراض آلمانی‌ها به او نشان دادند.

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد ضعیف کیلیان امباپه در دیدار برابر تیم ملی اسپانیا باعث شد که بار دیگر انتقادهای بسیاری نسبت به نمایشش در یورو 2024 مطرح شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتحادیه جهانی کشتی اسامی فرنگی کاران حاضر در المپیک پاریس را اعلام کرد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

وب‌گاه ورزش سه

اتحادیه جهانی کشتی، اسامی فرنگی کاران حاضر در المپیک پاریس را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه کمیته بین‌المللی المپیک مجوز 16 کشتی‌گیر روس و بلاروس را برای حضور در بازی‌های المپیک صادر نکرد، اتحادیه جهانی کشتی هفته گذشته اسامی نفرات جدید را اعلام کرد و حالا با انصراف روسیه از حضور در المپیک پاریس، UWW به 8 کشتی‌گیر دیگر از 5 کشور جهان مجوز داد تا در پاریس روی تشک کشتی حاضر شوند. بر همین اساس فهرست دومین تخصیص مجدد سهمیه‌های پاریس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اتحادیه جهانی کشتی اسامی نهایی فرنگی‌کاران جهان را برای حضور در بازی‌های المپیک 2024 پاریس اعلام کرد که میخایین لوپز (کوبا) قهرمان چهار دوره المپیک در وزن 130 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. قهرمان المپیک توکیو لوئیس اورتا (کوبا) نیز وارد مسابقات خواهد شد. او در وزن 60 کیلوگرم در توکیو مدال طلا را به دست آورد، اما در وزن 67 کیلوگرم در پاریس شرکت خواهد کرد،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ضمن خوشامدگویی به سران کشورهای عضو ناتو و با اشاره به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت: «پوتین چیزی جز محو کامل اوکراین از روی نقشه نمی‌خواهد. اوکراین اما می‌تواند پوتین را متوقف کند.»

خبرگزاری تسنیم

در حالی که اتحادیه اروپا افزایش تعرفه خودروهای برقی چین را اعمال کرده است، انجمن خودروهای سواری این کشور (CPCA) اعلام کرد که در ماه ژوئن صادرات خودروهای انرژی جدید (NEV) کاهش داشته است.

وب‌گاه فرارو

تیم‌های ملی فوتبال هلند و انگلیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شامگاه چهارشنبه رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا حریف اسپانیا در فینال مشخص شود.

خبرگزاری مهر

سامیار عبدلی که سهمیه اعطایی فدراسیون جهانی شنا برای حضور در بازی های المپیک را از آن خود کرده است تا زمان این بازی ها در آلمان پیگیری تمریناتش خواهد بود.