شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از مهاجرت بخشی از متخصص در حوزه های مختلف، بسیاری از کسب و کارها با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند. برخی از ناظران معتقدند که یک شکاف نیروی انسانی برای کسب و کارها رخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بررسی روند رشد اجاره بها در کشورهای اروپایی نشان‌دهنده این است که کشور استونی در این قاره طی سال‌های 2010 تا 2022 بیشترین تورم اجاره را پشت سر گذاشته و تورمی بالغ بر 214 درصد را تجربه کرده است؛ این در حالی است که طی سال‌های 1391 تا 1400 اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک متر بنای مسکونی در تهران حدود متری 540 درصد تورم داشته است.

وب‌گاه ورزش سه

بیلد امروز نوشت که توماس مولر از بازی‌های ملی بازنشسته می‌شود ولی یک فصل دیگر در بایرن بازی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن روز سه شنبه سخنرانی خود را از روی یک دستگاه متن‌نمای تله‌پرومتر با صدایی غرا و مطمئن ایراد و تا حد زیادی از لغزش‌های کلامی و سردرگمی‌های مناظره‌اش، اجتناب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت فارن پالیسی نوشت، صرف نظر از تغییرات ناشی از بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید و تحولات در داخل اروپا با قدرت گرفتن راست افراطی، آمریکا و اروپا به دلایلی همچون منافع راهبردی و تغییر موازنه قدرت به تدریج از هم فاصله می‌گیرند. سایت فارن پالیسی نوشت، صرف نظر از تغییرات ناشی از بازگشت احتمالی دونالد ترامپ به کاخ سفید و تحولات در داخل اروپا با قدرت گرفتن راست افراطی، آمریکا و...

خبرگزاری تسنیم

در صورت قهرمانی انگلیس در یورو 2024، ساوت‌گیت می‌تواند نشان شوالیه را دریافت کند.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های آلمانی به سوت‌های دیشب علیه کوکوریا واکنش منفی نشان داده و از او دلجویی کردند.

وب‌گاه ورزش سه

عجیب نیست اگر به یک‌باره توپ طلای 2024 را به لامین یامال بدهند. در تاریخ این جایزه، چند مورد مشابه داشته‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در حاشیه نشست ناتو طی دیدارهای متعدد با رهبران بین‌المللی خواستار اعمال فشار بیشتر بر ایران شد.

وب‌گاه گسترش

بررسی روند رشد اجاره بها در کشورهای اروپایی نشان می‌دهد که در دوره 2010 تا 2022، کشور استونی در این قاره با بیشترین تورم اجاره مواجه شده است و تورمی بالغ بر 214 درصد را تجربه کرده است. از سوی دیگر، در دوره 1391 تا 1400، قیمت اجاره ماهانه به‌علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای هر متر مربع از مسکن در تهران، تقریباً تورمی به میزان 540 درصد را تجربه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مهاجم استرالیایی به پرسپولیس پیشنهاد شده و این باشگاه مشغول بررسی شرایط جذب اوست.

خبرگزاری مهر

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در دو بخش کمیته و دپارتمان داوری چالشی نداریم و همه چیز با نظارت رئیس فدراسیون انجام می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

هافبک نفوذی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دوران حرفه‌ای‌اش در رده ملی پایان داد.

وب‌گاه ورزش سه

تویوتا می‌خواهد با تیمی آمریکایی به فرمول یک بازگردد.

وب‌گاه ورزش سه

لیست تیم ملی والیبال آلمان برای رقابت‌های المپیک اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

هافبک نفوذی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دوران حرفه‌ای‌اش در رده ملی پایان داد.