یک‌شنبه 17 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران از تمدید مهلت انتخاب واحد دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه تهران تا روز دوشنبه 14 شهریورماه 1401 خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: یکی از مهم ترین اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دوره کنونی، توجه به رصد و پایش وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان و دانشگاه ها است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزیر علوم به معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها ابلاغ کرد: فرصت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری شرکت‌کننده در اربعین برای دفاع از پایان‌نامه یک ماه تمدید شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک مطالعه تحقیقی جدید نشان می دهد حتی با انجام اقداماتی برای مقابله با گرمایش جهانی، در نتیجه ذوب توده‌های یخی «گرینلند» افزایش شدید سطح آب دریاها حتمی است و حداقل 27 سانتی‌متر بالا خواهد آمد.

خبرگزاری مهر

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: هزینه‌های مشاوره برای زوجین باید بیمه شود و هر زوج بتواند در طول یک سال، 10 مرتبه از ژتون های مشاوره استفاده کند.

وب‌گاه عصر ایران

ما به طور کامل نمی‌دانیم که چگونه سیاه‌چاله‌های کلان‌جرم تا این اندازه بزرگ می‌شوند، اگرچه نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد آنها ممکن است به دلیل ادغام سیاه‌چاله‌های دوتایی شکل بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

علیرضا طاعتی خادمِ گروه جهادی امید دانشگاه سوره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری، دانشجو گفت: دومین اردوی جهادی گروه هنری امید دانشگاه سوره تهران با همکاری گروه جهادی شهید مرتضی ابراهیمی تهران به مدت هفت روز در بخش بشاریات شهرستان آبیک استان قزوین برگزار شد. وی افزود: این اردو از اول شهریور تا هفتم شهریور امسال با حضور 25 نفر از دانشجویان رشته‌های نقاشی، گرافیک، روابط عمومی، روزنامه...

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی از امکان ثبت نام با تاخیر برای پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در سال قبل و یا سال های قبل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت تحقیقات و توسعه فعال در انگلیس و قبرس در ادامه تحقیقات یک دهه گذشته خود جدیدترین نمونه از ژنراتورهای شناور را ارائه کرد که در صورت رسیدن به بهره‌برداری در مقیاس گسترده می‌تواند انقلابی در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک ایجاد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با انتشار تصاویر تلسکوپ فضایی جیمز وب، موضوعی توجه علاقه‌مندان به علوم فضایی را جلب کرده است: تصاویر ثبت‌شده از کهکشان فانتوم توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب با تصاویر تلسکوپ فضایی هابل یکسان نیست. دانشمندان دلیل تفاوت این تصاویر را توضیح داده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

تسهیلاتی فراهم شده است که صرفاً داوطلبان مذکور بتوانند از تاریخ 15 تا 17 شهریور با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org و لینک مربوط به انتخاب رشته آزمون مذکور، با رعایت شرایط ذیل نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی خود اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی، ثبت نام الکترونیکی پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1402-1401 این دانشگاه از تاریخ 14 شهریورماه آغاز و تا 17 شهریورماه 1401 ادامه دارد. همه پذیرفته شدگان موظف هستند با ورود به سامانه آموزشی گلستان به نشانی ems.atu.ac.ir نسبت به ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند. پذیرفته...