پنج‌شنبه 14 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسعود شجره، رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس در کنفرانس جهانی عدالت که در محل موزه لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، گفت: مادلین آلبرایت در پاسخ به سوال یک خبرنگار مبنی بر اینکه مگر می‌شود نیم میلیون بچه بی گناه کشته شوند تا شما بخواهید صدام را بردارید که خانم آلبرایت در پاسخ گفته بود بله. باید ببینیم که آمریکایی‌ها چقدر انسان در افغانستان، عراق،...

خبرگزاری مهر

فراخوان چهاردهمین جشنواره فارابی منتشر شد، دریافت آثار دوره چهاردهم جشنواره فارابی، از بیست و هفتم شهریورماه تا دهم آبان‌ماه سال 1401 انجام می گیرد.

خبرگزاری مهر

شرط ارائه 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی برای 4 رشته مجموعه پرستاری حذف شد و دانشجویان استعداد درخشان می توانند بدون نیاز به ارائه سابقه کار در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه و فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه‌های مختلف و کاربردی پرتو‌ها در عرصه‌های «کشاورزی»، «پزشکی و سلامت»، «صنعت»، «محیط‌زیست»، «امنیت»، «نفت، گاز، پتروشیمی و پلیمر»، «اکتشاف و معادن»، «محیط‌زیست و آب» برگزار می‌شود تا صنایع نیاز‌های خود را ارائه کنند و شرکت‌های دانش‌بنیان برای پاسخ به آن‌ها اعلام آمادگی کنند. استفاده از پرتو‌های...

خبرگزاری مهر

دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کشور چین، می‌توانند با مراجعه به سفارت چین در تهران روادید تحصیلی دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه تهران در مناطق محروم سردشت از از توابع استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است. این اردوی جهادی که از سوی کانون خدمت رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در این منطقه در حال برگزاری است دانشجویان جهادی عملیات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام می‌دهند. در ادامه برگزاری این اردو محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران به منظور...

وب‌گاه عصر ایران

تصویر سمت چپ را هابل گرفته و تصویر سمت راست کار جیمز وب است. تصویر میانی نتیجه ترکیب اطلاعات هر دو تلسکوپ است.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورای تحول علوم انسانی در مدت یک سال 192 رشته در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به تصویب رسانده که مبنای کار در دانشگاه‌های کشور شده است.

خبرگزاری مهر

یک مرکز جدید در استان سیستان و بلوچستان شهر چابهار برای برگزاری آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) در دوره 189 راه اندازی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دو محصول فناورانه جدید شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در حوزه پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پترپشیمی رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

دانشجویان روزانه غیر بومی ورودی‌های ماقبل 1401 تا 13 شهریور فرصت دارند، برای استفاده از خوابگاه ها ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کشور چین می‌توانند با مراجعه به سفارت این کشور در تهران روادید تحصیلی دریافت کنند.