پنج‌شنبه 14 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ترویج و تسهیل ازدواج دانشگاهیان، اقدامات ترویج نام‌گذاری متولدین جدید مبتنی بر فرهنگ اسلامی - ایرانی، اصلاح و تکمیل مصوبه راهبردها و اقدامات فرهنگی حمایت از کالای ایرانی، افزایش ظرفیت پذیرش پزشکی و دندانپزشکی را از مصوبات مهم یک سال گذشته این شورا اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه صنعتی شریف و ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور با هدف بازآفرینی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محلات کم برخوردار منعقد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی آخرین مهلت ثبت نام اسکان در خوابگاه‌های این دانشگاه را (ویژه دانشجویان روزانه غیر بومی ورودی‌های ماقبل 1401) اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است، پیرو اطلاعیه‌های شماره یک و دو در خصوص ثبت نام خوابگاه دانشجویی برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 دانشجویان واجد شرایط که تاکنون موفق به ثبت درخواست نشده اند و...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - پژوهشگر مازندرانی با ساخت راکتور فوق‌پیشرفته استخراج طلا برای نخستین بار در دنیا انجام شد، مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات آمریکا را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمهور بر حمایت از دانشگاه ها تاکید موکد دارد و بارها اعلام کرد که دانشگاه‌ها اتاق فکر دولت هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان این جلسه با اشاره به رشد فعالیت‌های این شورا در یک سال اخیر گفت: با تاکید و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تحول شورای عالی و ضرورت ایفای نقش قرارگاهی آن توأم با رویکرد مثبت و هم افزای دولت جدید نسبت به جایگاه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ در کنار فعالیت‌های...

خبرگزاری مهر

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از ارائه پیشنهاد لیسانس داروسازی برای خارجی ها، بازنگری آیین نامه استاد مهمان خارج از کشور و ایجاد ظرفیت جدید برای پذیرش در رشته پزشکی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هرچند در طول سال های گذشته سعی شد که در قالب انواع و اقسام طرح ها، ارتباط موثری بین صنعت و دانشگاه شکل گیرد اما این مهم به دلایل گوناگون به سرانجام نرسید و جوهر این طرح ها که بعضا نمادین نیز بودند، روی کاغذ خشک شد؛ موضوعی که در دولت کنونی آب و رنگ دیگری یافته و به تحقق نزدیکتر شده است.

خبرگزاری دانشجو

شهلایی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان آیترام در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره محصول تولیدی این شرکت گفت: ما تولید کننده ترامپولین‌های ورزشی و تفریحی با هدف پیشگیری از پوکی استخوان، افزایش سطح تعادل و تمرکز کودکان هستیم که شامل کودکان اتیسم و دارای پیش فعالی نیز می‌شود. این محصول در مراکز کاردرمانی و فیزیوتراپی قابل استفاده است. وی ادامه داد: اولین شرکت در کشور هستیم...

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - دستور اکید مسئولان ارشد کشوری و استانی برای تعیین تکلیف 350 واحد صنعتی راکد در مازندران، براساس آمار دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاثیرش را گذاشته و در یک ماه گذشته چراغ 15 واحد تولیدی راکد دیگر استان با رفع موانع اداری و مالی روشن شد.