پنج‌شنبه 14 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی حمایت و بهره گیری از توان ایرانیان نخبه خارج از کشور بدون نیاز به ضرورت بازگشت آنها در یک بستر علمی فناوری و نوآوری از برنامه های جدی و اصلی این نهاد اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور در انجام ماموریت خود برای برگزاری دوره های آموزش مجازی تاکنون موفق عمل کرده است و آموزش عالی باید آموزش مجازی را به طور کلی به این دانشگاه بسپارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وظیفه اصلی شبکه فن‌بازار ملی ایران کمک به رونق مبادلات فناورانه و انتقال فناوری در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور است که این شبکه از ابتدای امسال تا پایان مرداد 64 میلیارد تومان گردش مالی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 1401 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند (به جز رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می‌توانند تا ساعت 24 امروز سه شنبه 8 شهریور با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند....

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین دوره جشنواره طراحی صنعتی ایران و نخستین دوره فروم طراحی صنعتی توسط مرکز طراحی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف معرفی محصولات با طراحی برتر برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمد‌علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه «جوان ایرانی سلام» درباره اقدامات یک‌ساله خود گفت: خوشبختانه توانستیم برخی از برنامه‌هایی را که به مجلس شورای اسلامی ارائه کردیم، اجرایی کنیم. مهمترین اقداماتی که در بخش جوانان و نخبگان انجام شد، بحث امریه پسادکتری و حمایت از پسادکتری بود. ازطرفی، توانستیم پژوهشگران مستقل را به رسمیت بشناسیم. وزیر...