دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان در پاسخ به پرسشی آیا سال یک میلیون مسکن را می‌سازید؟ تاکید کرد: خیر؛ نمی‌شود و من آنچه که قانوناً امکان دارد و در اختیار دارم را در حد توانم اجرا خواهم کرد. من نمی‌توانم خارج از قانون کاری کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه من اجرای قانون است؛ من قانون را اجرا خواهم کرد. دولت شهید رئیسی اعلام کرده بود که یک میلیون مسکن درست می‌کنم و مجلس نیز الزام کرده بود که یک میلیون مسکن ساخته شود اما منابع آن را تعیین نکرده بود. نتیجه این کار وضعیت مسکنی است که امروز وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حقوقدان و کارشناس ارشد سیاست خارجی، به نحوه اجرای مناظره توسط صداوسیما واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: همان مجلسی که همسوی شما بود (مجلس ششم) شما را (از وزارت بهداشت) استیضاح کرد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعلام کرد اسرائیل پروژه احداث 6 هزار واحد مسکونی برای مهاجران صهیونیست را در کرانه باختری در دست اجرا دارد که باعث خواهد شد امکان ارتباط جغرافیایی بین مناطق راهبردی فلسطینی محال شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عنابستانی، نماینده‌ی مجلسی که به سرباز این کشور سیلی زد، پزشکیان را «لات کوچه بازاری» خطاب کرد!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی گفت: باید از دانشگاه ها و وزارت علوم بخواهید رشته های شما وارد اقتصاد خودرو و مسکن بشوند و برای این موضوعات دانشگاه های شما پیوند داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان از پاسخ به این سوال در مناظره طفره رفت پزشکیان از پاسخ به این سوال در مناظره طفره رفت مجری از پزشکیان پرسید: قبلا گفتید 45 هزار تومان یارانه کمر اقتصاد را خرد کرده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایگور ژوکوا معاون رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی اعلام کرد که ولودیمیر زلنسکی طرح ارائه شده از سوی ویکتور اوربان نخست‌وزیر مجارستان برای برقراری آتش‌بس میان کی‌یف و مسکو را رد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد جواد آذری جهرمی به فراخوان امیرحسین ثابتی برای استقبال از سعید جلیلی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عاموس هارئیل تحلیل‌گر ارشد نظامی روزنامه عبری زبان هاآرتص در مقاله‌ای که امروز سه شنبه منتشر شد اعلام کرد، تل‌آویو قصد دارد حتی بدون دستیابی به توافق مبادله اسرا با گروه‌های فلسطینی به جنگ زمینی در نوار غزه پایان دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی گفت: باید از دانشگاه ها و وزارت علوم بخواهید رشته های شما وارد اقتصاد خودرو و مسکن بشوند و برای این موضوعات دانشگاه های شما پیوند داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: آذری جهرمی در واکنش به فراخوان امیرحسین ثابتی به حضور مردن در خیابان پس از آخرین مناظره پیامی منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جمعه 15 تیر 1403 (برابر با July 05th 2024) دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و ایالات و شهرهای از قبل اعلام شده، برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری جهرمی در واکنش به فراخوان امیرحسین ثابتی به حضور مردن در خیابان پس از آخرین مناظره پیامی منتشر کرد.