دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس نتیجه جدیدترین نظر سنجی انجام گرفته در میان اعضا و هواداران لیکود، یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به افول قهقرایی در زمینه محبوبیت دچار شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره بورس را مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان با اشاره به مسلح شدن کرانه باختری اعتراف کرد بمب هایی که فلسطینیان در کرانه باختری استفاده می‌کنند باعث شده است تا فرماندهان اسرائیلی دیوانه وار سر خود را به دیوار بکوبند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که آتش بس در غزه، عملیات این جنبش علیه اسرائیل را متوقف می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اظهارات دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره بورس را مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی گفت: توضیح می دهم که شاید برای شما (آقای پزشکیان) هم مفید باشد. وقتی یارانه 45 هزارتومانی داده می شد معنایش 45 دلار بود و واقعا به مردم کمک می کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دو نامزد دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 1403 به ارائه برنامه های خود در حوزه اقتصاد، حکمرانی و اداره کشور پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی گفت: نکاتی که آقای پزشکیان فرمودند، از اینکه احادیثی می خوانند و متبرک می شود خوب است ولی این احادیث را امام جماعت ها هم می خوانند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

2 کمیته روابط خارجی و کمیته جنگ پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست در حال بررسی ادغام 3 لایحه برای هدف قرار دادن سازمان آنروا هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتص در گزارشی اعلام کرد تل‌آویو در صدد آن است تا جلب نظر قاهره دیوار حایل امنیتی جدیدی را در طول مرز با مصر احداث کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان از اتهام عضو حزب بودن جلیلی به او انتقاد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردرگمی بازارها در بحبوحه انتخابات ادامه دارد. در معاملات امروز بورس سبزپوش شد، دلار و طلا پایین آمدند و سکه بالا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان در آنتن زنده به وضعیت مردم در دولت خاتمی اشاره کرد و به سابقه اجرایی جلیلی و بی‌برنامه بودن او کنایه انداخت. مسعود پزشکیان در آنتن زنده به وضعیت مردم در دولت خاتمی اشاره کرد و به سابقه اجرایی جلیلی و بی‌برنامه بودن او کنایه انداخت پزشکیان گفت: مردم زندگی شما در زمان اقای خاتمی بهتر نبود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من حرفی زدم. بله، حرف زدم. اما این که در حاکمیت می‌خواهی چه کار کنی فرق میکند.

وب‌گاه عصر ایران

امیر‌حسین گوهردهی، عکاس حیات وحش، ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود از حرکت بز‌های کوهی (کَل) در ارتفاعات جنگل‌های هیرکانی در بخش مازندران منتشر کرده است. کل‌ها گونه‌ای بز کوهی با شاخ‌های بلند هستند که معمولاً به صورت گله‌های بزرگ زندگی می‌کنند. در فصل جفت‌گیری، نبرد‌های سختی بین نر‌ها اتفاق می‌افتد. در دهه‌های گذشته، دسته‌های بزرگی از بز‌های کوهی در بسیاری از مناطق کوهستانی ایران یافت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان در پاسخ به سوال مجری از سعید جلیلی درباره ریزش بورس در دولت احتمالی جلیلی، گفت: شک نکنید.