دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج اولیه امتحانات نهایی پایه دوازدهم در روز شنبه - 16 تیرماه - خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صنعت فضایی، که شامل تحقیق، توسعه، ساخت و پرتاب فضاپیما و ماهواره می‌شود، نقشی حیاتی در دنیای امروز ایفا می‌کند. این صنعت نه تنها به ما امکان می‌دهد تا به اکتشافات شگفت‌انگیزی در اعماق فضا دست بزنیم، بلکه فواید بی‌شماری برای زندگی روزمره ما نیز به ارمغان می‌آورد. در ادامه تاریخچه دستاورد کشورمان در حوزه پرتاب ماهواره از اوایل انقلابتا امروز را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با توجه به بروزرسانی سرورهای وزارت آموزش و پرورش در دو روز گذشته و بروز مشکل پیش ثبت نام برای بسیاری از ایثارگران، به علت عدم تضییع حقوق آنها، پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد تا تاریخ 15 تیر 1403 تمدید شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی، آمار ارائه شده توسط یکی از نامزدهای ریاست جمهوری درباره مسکن را ناقص دانست و گفت: با اجرای برنامه هفتم توسعه و عرضه 300 هزار هکتار زمین، جهش تولید مسکن مردمی در آستانه شروع 6 میلیون واحد قرار می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهای طلای سیاه در معاملات امروز بازار انرژی روند نزولی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های شهدا الاقصی مستقر در اردوگاه نورشمس اعلام کردند که چهار تن از رزمندگان این گردان‌ها به دست اشغالگران صهیونیست در جریان حملات هوایی علیه این اردوگاه در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی و درمان سه بیمار مبتلا به تب دنگی در این استان خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه الاتحاد عربستان پس از اعلام رسمی قطع همکاری با مارسلو گایاردو با استفانو پیولی ایتالیایی برای امضای قرارداد 3 ساله به توافق رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه با تاکید بر ادامه مبارزات ضدتروریستی ترکیه، ادعا شده است: این مبارزه‌ها تا از پا درآمدن آخرین تروریست ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه طی یک تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره مسائل مختلف از جمله تنش با حزب الله به گفتگو پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاتریک رایدر سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری با انتقاد از پرتاب موشک‌های بالستیک اخیر کره شمالی، از این کشور خواست تا به میز مذاکره و گفت وگوهای دیپلماتیک بازگردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 13 تروریست در شمال عراق و سوریه کشته شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احتمال بازدهی منفی و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 12 مقام سابق آمریکایی که در اعتراض به حمایت‌های دولت جو بایدن از مقام خود استعفا داده بودند، با صدور بیانیه مشترکی، ادامه این سیاست را موجب بی اعتباری آمریکا در جهان قلمداد کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک افسر اسرائیلی بدون ذکر نام خود در گفت‌و‌گو با نشریه اکونومیست گفت: «حزب‌الله برای حمله زمینی اسرائیل، بسیار آماده‌تر از ارتش اوکراین به هنگام حمله روسیه در سال 2022 است».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک افسر ارتش اسرائیل در مصاحبه‌ای گفت که حزب‌الله برای نبرد زمینی با این رژیم به شدت خود را آماده کرده است.