دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی 16 تا 31 تیر، از روز چهارشنبه 13 تیر آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری از نامه ای که به حسن روحانی نوشت سخن گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی گفت: امروز متاسفانه مطالعه کردن و کار کردن شده ضدفضیلت. اگر بگویی برنامه دارم می شود ضدفضیلت ولی اگر برنامه نداشته باشی و بگویی بررسی میکنم این می شود فضیلت!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری از نامه ای که به حسن روحانی نوشت سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر مجارستان امروز (سه‌شنبه) در حالی که از رئیس‌جمهور اوکراین خواست تا برقراری آتش‌بس را برای تسریع مذاکرات صلح و پایان جنگ با روسیه بررسی کند، گفت که خواهان یک توافق همکاری بزرگ با کی‌یف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال رسانه خطاب به صدا و سیما در توئیتی نوشت: صدا و سیما بی طرف باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شرکت کشتیرانی گفت: قرارداد ساخت 10 فروند کشتی با سازندگان داخلی منعقد شده و برای ساخت 4 فروند دیگر در حال مذاکره هستیم.

وب‌گاه گسترش

منظور گفت: برای همسان سازی حقوق مستمری بگیران صندوق های بازنشستگی کشوری و لشگری که حقوق آنها را دولت می پردازد، در قانون بودجه امسال منابع خوب و پایداری پیش بینی کرده ایم و قرار شد از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، 50 هزار میلیارد تومان منابع مالی برای متناسب سازی حقوق این گروه از بازنشستگان تأمین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: برنامه هفتم درباره زمین و مسکن چه می‌گوید؟ من برای مردم می گویم ولی شما هم آقای پزشکیان اطلاع پیدا کنید! ساخت یک متر مسکن اگر 15 میلیون در می آید، آن مسکن 80 میلیون متری قیمتش می شود و این بخاطر زمین است. اطلاع ندارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی خطاب به مسعود پزشکیان گفت: برنامه هفتم درباره زمین و مسکن چه می‌گوید؟ من برای مردم می گویم ولی شما هم آقای پزشکیان اطلاع پیدا کنید! ساخت یک متر مسکن اگر 15 میلیون در می آید، آن مسکن 80 میلیون متری قیمتش می شود و این بخاطر زمین است. اطلاع ندارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل با بیان اینکه دستور اسرائیل به فلسطینیان برای تخلیه مناطق خان یونس و رفح، بزرگترین دستور تخلیه در نوار غزه از ماه اکتبر تاکنون است که 1.1 میلیون نفر از شمال این منطقه خارج شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید جلیلی در مناظره امشب ظریف را به تهمت و افترا متهم کرد. سعید جلیلی در مناظره امشب ظریف را به تهمت و افترا متهم کرد. جلیلی در مناظره امشب درباره ظریف گفت: دور و بر شما غیر از وزرای آقای روحانی هستند؟ آقای ظریف وزیر روحانی نبود؟ شما می گویید تهمت؟ آقای ظریف با آن عملکرد غلط و بی نتیجه در ستاد شما هست یا نیست؟ شما حتی به خاطرآن قراردادی که آقای ظریف نوشت، نمی‌توانستید شکایت هم بکنید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد سعیداحدیان درباره ادعا مطرح شده در مناظره انتخاباتی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صادق الحسینی با کنایه به سعید جلیلی نوشت: طرح وان آ. جلیلی یک برورکراسی به اندازه خود دولت میخواهد و غیرقابل اجراست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضوع تورم در دولت رئیس جمهور فقید ایران در مناظره دوم مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مردی به علت اختلافات شخصی با یک خانواده درگیر شده و پس به قتل رساندن زن و شوهر با ضربات چاقو و زخمی کردن کودک خانواده از محل متواری شده است.