دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متأسفانه در برنامه مناظره شب گذشته کاندیداهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از کاندیداهای محترم، با نمایش تحولات مانده متغیر نقدینگی تصویری غلط از عملکرد دولت سیزدهم در زمینه کنترل متغیرهای پولی ارائه نموده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از تهدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حاشیه‌های برگزاری کنسرت در «تخت جمشید» به حضور 5400 نفر در این کنسرت اشاره کرد و گفت: تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی، در دولت رئیسی شکسته شد. عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حاشیه‌های برگزاری کنسرت در «تخت جمشید» به حضور 5400 نفر در این کنسرت اشاره کرد و گفت: تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی، در دولت رئیسی شکسته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام صهیونیست از احیای نیروی انسانی و قدرت جنبش حماس در نوار غزه خبر داد و افزود: حماس مثل دوران پیش از جنگ، ده ها هزار نیروی رزمی دارد و جوانان، جایگزین (رزمندگان شهید حماس) شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن و شوهر جوان در رشت به دلیل اختلاف شخصی با فردی به قتل رسیدند زن و شوهر جوان در رشت به دلیل اختلاف شخصی با فردی به قتل رسیدند به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی رشت از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در کوی امام رضا (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: «قاتل پس از یک ساعت حین فرار با یک دستگاه خودروی پارس در شهرستان بندرانزلی دستگیر شد.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیفیت هوای تهران هم اکنون با میانگین 109 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های سنی حساس قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

نامزدهای ریاست جمهوری در دو دور مناظرات کمترین توجه را به حوزه گردشگری صنایع دستی و میراث فرهنگی داشتند، آنها نه اظهارنظر قابل تاملی کردند و نه برنامه ای برای گردشگری ارائه کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به سقف بودجه 425 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم 300 میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود 67 درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند. با توجه به سقف بودجه 425 میلیارد تومانی باشگاه استقلال، اگر این باشگاه بخواهد قایدی را با رقم 300 میلیاردی جذب کند، یعنی باید حدود 67 درصد بودجه خود را صرف جذب یک بازیکن کند. به گزارش عرشه آنلاین؛ باشگاه استقلال...

خبرگزاری مهر

تیم فوتبال الاتحاد عربستان با «استفانو پیولی» به مدت 3 فصل به توافق رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی در ادامه سفرهای استانی خود در دومین در از تبلیغات ریاست جمهوری دقایقی قبل وارد کرمانشاه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این بخش درباره ساعات سعد و نحس امروز مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید. برخی ایام و ساعات در سال در اقوال مختلفی به عنوان ایام نحس معرفی شده اند، در این ایام نباید تصمیماتی گرفت که به مسائل مهم زندگی مربوط می شوند. از این رو باید از ساعت سعد و ساعت نحس مانند زمان های قمر در عقرب اطلاع داشته باشیم. در ادامه این مطلب شما را با ساعات سعد و نحس آشنا می کنیم. آیا می دانید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقام اوکراینی گفت: گفت: «اما ما آماده نیستیم برای مصائب و ارزش‌های بسیار مهم شامل استقلال، آزادی، دموکراسی، تمامیت ارضی و حاکمیت، مصالحه و سازش کنیم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس از بی احترامی جنجالی به فرهنگیان بازنشسته در مقابل سازمان برنامه و بودجه انتقاد کرد یک نماینده مجلس از بی احترامی جنجالی به فرهنگیان بازنشسته در مقابل سازمان برنامه و بودجه انتقاد کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ این نماینده مجلس با بیان اینکه اساتید، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان ما از بالاترین شان منزلت و جایگاه به لحاظ آموزه‌های دینی الهی و از نظر فرهنگی و اجتماعی برخوردار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از حریفان ایران در تورنمنت بین‌المللی والیبال نشسته در مشهد، از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخش سانسور شده مستند پزشکیان منتشر شد پزشکیان در این بخش، از مهسا امینی می گوید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال شهادت تعدادی از نیروهای مقاومت فلسطین در طولکرم به دست اشغالگران صهیونیست ساکنان کرانه باختری خواهان اعتصاب عمومی در این منطقه شدند.