دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه گسترش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت کارخانه‌های جهانی در ماه ژوئن عملکرد متفاوتی داشته است زیرا رکود در اروپا گسترده بود اما کارخانه‌های آسیایی شتاب خوبی داشتند و به سیاست‌گذاران امیدواری می‌داد که منطقه بتواند با آسیب ناشی از تقاضای کمتر چین مقابله کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکشنبه، بارش در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز تهران و مازندران ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز سه‌شنبه با افزایش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص کل هم‌وزن به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد دیروز افزایش 17 درصدی داشت و روند خروج جریان پول حقیقی تداوم یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پرتاب موشک‌های بالستیک از سوی کره شمالی را غیرمسئولانه خواند و گفت: رفتار پیونگ یانگ بی‌ثبات‌کننده و غیرمسئولانه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مناظره اول انتخاباتی دو نامزد مرحله دوم ریاست‌جمهوری، بار دیگر صحنه تقابل این دو رویکرد بود؛ رویکردی که زونکن‌های حجیم را زیر بغل می‌زند و وعده های رنگارنگ را پیامک می‌کند و از همه امکانات رسمی و غیررسمی سود می‌جوید تا درِ باغ سبز به مردمان نشان دهد؛ در مقابل رویکردی که نگاه و مبنایی واقع‌بینانه دارد، بر توسعه پای می‌فشارد و از واقعیت‌ها، اقتضائات و الزامات آن سخن می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتخابات قرار است کشور ما را به کدام سمت رهنمون شود؟ ادامه پیشرفت‌های درخشانی که در دوران شهید رئیسی عزیز ریل‌گذاری شده‌، یا بازگشت به قهقرای گذشته؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در موضعی بی‌اساس گفت: آمریکا هرگز روابطش را با دولت سوریه عادی نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا بالا رفت و ارزش هر اونس به 2,334 (دو هزار و سیصد و سی و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.25 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از 6 ماه عملیات ضدصهیونیستی ارتش یمن در دریای سرخ و فراتر از آن، تلاش‌های آمریکا، انگلیس و اروپا برای مقابله با آن ناکام بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا روند افزایشی را دنبال کرده است و ارزش هر اونس به 2,334 (دو هزار و سیصد و سی و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.25 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بایدن در جریان سخنرانی در کارزار انتخاباتی در ویرجینیا اعتراف کرد که مناظره‌اش با ترامپ اصلا خوب نبوده و بهترین عملکرش را نشان نداده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پذیرش یا عدم پذیرش FATF کلیت اقتصاد ایران و به‌خصوص بازار سرمایه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شبکه تلویزیونی سی ان ان وابسته به دموکرات ها (حزب جو بایدن) روز سه شنبه به وقت محلی گزارش داد که بر اساس تازه ترین نظر سنجی این شبکه تلویزیونی، اکثر واجدان شرایط رای دادن در آمریکا بر این باور هستند که اگر بایدن نامزد نباشد دموکرات ها شانس بیشتری برای حفظ کاخ سفید دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه طی یک تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شرایط منطقه صحبت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بهزاد نبوی از ضرورت مشارکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفته است.