دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه جهان صنعت به دنبال درج مطلبی درباره نتیجه انتخابات، از دادستانی تهران تذکر گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

برناردو سیلوا، هافبک پرتغال، لقب جدیدی برای برنونو فرناندز که در ضربات پنالتی مهارت خاصی دارد، انتخاب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کل گمرک ایران ضمن اشاره به تجارت 40 میلیارد دلاری کشور طی بهار امسال گفت: صادرات غیرنفتی با افزایش 7.6 درصدی به 13.5 میلیارد دلار رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی انگورج مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: بر اساس نتایج آزمون‌های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق‌های ایمنی و کیفی نیست و بر همین اساس گواهی تأیید این خودرو تعلیق و شماره گذاری آن متوقف شد. مهدی انگورج مدیرکل دفتر صنایع حمل و نقل سازمان ملی استاندارد اظهار کرد: بر اساس نتایج آزمون‌های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق‌های ایمنی و کیفی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباسی‌اصل، تخصیص تسهیلات کم‌بهره برای دهک‌های یک تا چهار که توان مالی مناسبی ندارند از تمهیدات دولت سیزدهم برشمرد و افزود: نرخ سود از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان در گزارشی خبر داد آذربایجان جایگزین دوبی و ترکیه برای گردشگران اسرائیلی شده و این کشور هم‌اکنون مقصد اصلی سفرهای تابستانی آنها شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی کره جنوبی در ارزیابی خود اعلام کرد که این واقعیت که تورم به سطح متوسط 2 درصد رسیده است را مثبت می‌بیند و مراقب خواهد بود که تورم باهدف 2 درصدی خود همگرا باقی بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خودروهای داخلی و مونتاژی امروز دوازدهم تیر 1403 نیز شاهد هیچ‌گونه تغییر قیمتی نبودند و قیمت‌ها همانند روز گذشته باقی ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان‌های پرونده رسوایی جنسی «دونالد ترامپ» موافقت کردند تاریخ حکم او به تعویق بیفتد تا دادگاه فرصت بررسی رأی اخیر دیوان عالی را داشته باشد. دادستان‌های پرونده رسوایی جنسی «دونالد ترامپ» موافقت کردند تاریخ حکم او به تعویق بیفتد تا دادگاه فرصت بررسی رأی اخیر دیوان عالی را داشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین، دادستان‌های منهتن امروز با درخواست «دونالد ترامپ» برای تعویق حکم جنایی او موافقت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوراق وکالت ابزار جدیدی است که این امکان را به شرکت‌های هلدینگ می‌دهد تا برای شرکت‌های زیرمجموعه خود که شرایط انتشار اوراق را ندارند با تکیه بر صورت‌های مالی شرکت هلدینگ تأمین مالی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، شماری از رهبران معترضان علیه نتانیاهو به اتهام‌های مختلفی به دادگاه احضار شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین ثابتی نوشت: به جلیلی میگوید طالبان! اکنون ملت باید انتخاب کنند که رای شان همسو با مدال آوران المپیادی است یا همسو با وزیر سابق لیسانسه؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند اولین شهید هسته‌ای، شهید مسعود علی‌محمدی با انتشار عکسی در صفحه خود به همراه مادرش بار دیگر از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از حمله یک پهپاد سعودی به خاک یمن خبر می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید لیلاز گفت: برای مناظره‌ها خیلی اهمیتی قائل نیستم و خیلی اثری در مشارکت ندارد.