دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

گوشت گاو فواید زیادی دارد که یکی از آن‌ها محافظت از بدن در برابر انواع عفونت‌هایی است که از محیط خارجی به بدن منتقل می‌شوند. گوشت گاو فواید زیادی دارد که یکی از آن‌ها محافظت از بدن در برابر انواع عفونت‌هایی است که از محیط خارجی به بدن منتقل می‌شوند. به گزارش عرشه آنلاین، گوشت گاو یکی از منابع پروتئین است که ماده مغذی مهمی برای سلامت عضلانی شما محسوب می‌شود. پروتئین‌های موجود در این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهرداری غزه با صدور بیانیه‌ای از ویرانی گسترده چاه‌های این شهر از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خداداد: من به این رسیدم که خدا رونالدو را خیلی دوست دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه در پایتخت قزاقستان با سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در جریان برگزاری اجلاس شانگهای در آستانه در پایتخت قزاقستان با سرپرست ریاست جمهوری ایران و رئیس جمهور ترکیه دیدار خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری فلسطینی می‌گوید انتخابات در ایران تجربه‌ای بی‌نظیر در منطقه برای مشارکت دادن مردم در تصمیم‌گیری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی در اندیشکده بروکینگز واشنگتن اظهار داشت: در حال حاضر فرصتی بی نظیر برای دستیابی به توافق صلح بین ارمنستان و آذربایجان وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه روز سه‌شنبه میزبان «خالد بن سلمان آل سعود» وزیر دفاع عربستان سعودی در آنکارا بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سابق وزارت صمت و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: اولین چیزی که کشور به آن نیاز دارد؛ اجماع‌سازی در موضوعات مختلف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حمیدرضا احمدی»، نایب رئیس کمیسیون اینترنت انجمن تجارت الکترونیک گفت: در ایران تقریبا هیچ شبکه اجتماعی مطرحی نیست که مسدود نشده باشد. «حمیدرضا احمدی»، نایب رئیس کمیسیون اینترنت انجمن تجارت الکترونیک گفت: در ایران تقریبا هیچ شبکه اجتماعی مطرحی نیست که مسدود نشده باشد. به گزارش عرشه آنلاین، «حمیدرضا احمدی»، نایب رئیس کمیسیون اینترنت انجمن تجارت الکترونیک گفت: در ایران تقریبا هیچ شبکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی در جمع مردم شهرکرد گفت: آقای ظریف! از این فاجعه‌بارتر نمی‌شود، وندی شرمن در کتاب خاطرات خود می‌گوید این‌ها انگلیسی هم بلد نبودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از فرو نشستن شگفتی کاربران از نتایج دور اول انتخابات، هواداران سعید جلیلی و دیگر نامزدهای اصولگرا در فرآیندی هماهنگ و سازمان‌دهی‌شده، حملات عمدتا تخریبی خود را متوجه «مسعود پزشکیان» کرده‌اند؛ با این حال حجم کلی مطالب در مناظره دیشب به نفع پزشکیان بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی در جمع مردم شهرکرد گفت: کلیدی که روحانی سال 92 نشان داد، کلید ودیعه گرفته شده از ارباب و کدخدایش بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زاکانی گفت: آقای ظریف! از این فاجعه‌بارتر نمی‌شود، وندی شرمن در کتاب خاطرات خود می‌گوید اینها انگلیسی هم بلد نبودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از حمله راکتی شدید حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مازندران محمود سورتیچی یکی ازمربیان نام آشنا و قدیمی فوتبال مازندران که از او به عنوان شناسنامه فوتبال این استان نیز یاد می شد، به دیدار باقی شتافت. مازندران محمود سورتیچی یکی ازمربیان نام آشنا و قدیمی فوتبال مازندران که از او به عنوان شناسنامه فوتبال این استان نیز یاد می شد، به دیدار باقی شتافت. به گزارش عرشه آنلاین، استاد محمود سورتیچی روز سه شنبه 12 تیرماه پس از ماه‌ها تحمل بیماری...