دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، ظهر امروز شاخص کیفیت هوا در برخی مناطق شرق کشور به 500 واحد یعنی خطرناک برای تمام گروه‌ها رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال قهوه امروز چهارشنبه 13 تیر 1403 را در ادامه بخوانید. همیشه انسان در تلاش بودند تا بتوانند آینده را ببینند و خبر از آن داشته باشند. فال قهوه نمودی از دیدن آینده است. از زمان قدیم فال قهوه را در زمره آینده نگری می دانستند. فال قهوه از پر طرفدارترین فال ها در دوران های مختلف بوده است و این اشتیاق با گسترش روزانه مصرف قهوه در جهان روز به روز در حال بیشتر شدن است. برای دانستن فال قهوه امروز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادگاه رسیدگی به پرونده محمد رستمی‌صفا و سایر متهمین پرونده در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: 47 هزار میلیارد تومان از معوقات معلمان مربوط به دولت قبل در این دولت پرداخت شد و بقیه هم در دست اقدام است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد دولت ایتالیا چند کانتینتر حاوی پهپاد را از یک کشتی باری که از چین به ایتالیا آمده بود، ضبط کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارا بهرامی در اجرای جنرال نمایش «جیب‌های پر از نان» دچار حادثه شد. سارا بهرامی در اجرای جنرال نمایش «جیب‌های پر از نان» دچار حادثه شد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از روابط عمومی پروژه، در آستانه اجرای نمایش «جیب‌های پر از نان» به کارگردانی علیرضا گودرزی و در اجرای جنرال این نمایش، سارا بهرامی دچار حادثه شد و رباط صلیبی وی آسیب جدی دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آلمان و لهستان امروز (سه‌شنبه) متعهد شدند که همکاری‌های امنیتی و دفاعی خود «برای مقابله با تهدیدات فزاینده روسیه» را افزایش دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های اروپای 2024، 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

خبرگزاری تسنیم

دومین رویداد کانکت فروم در قالب نمایشگاه الکامپ بیست‌وهفتم با حضور متخصصان ایرانی غیرمقیم در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجری طرح ملی گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در دو ماه نخست امسال بیش از 25 تن زعفران به 37 کشور دنیا صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت حج و عمره عربستان سعودی، تاریخ آغاز عمره را پس از اتمام موسم حج امسال (2024 میلادی) اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان امور مالیاتی مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی سال 1403 را تا پایان مردادماه اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پرسپولیس به صورت قطعی از بازگشت و همکاری دوباره با علیرضا بیرانوند دست کشیده تا گزینه‌های جانشینی او را مورد بررسی قرار دهد. باشگاه پرسپولیس به صورت قطعی از بازگشت و همکاری دوباره با علیرضا بیرانوند دست کشیده تا گزینه‌های جانشینی او را مورد بررسی قرار دهد. به گزارش عرشه آنلاین، علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از پرافتخارترین دروازه‌بانان پرسپولیس به همکاری خود با این تیم پایان داد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت که مسکو در حال بررسی لغو تحریم‌های این کشور علیه طالبان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه هواداران نامزدهای انتخاباتی ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند، گفت: نامزدها و هواداران آنها در صورت نیاز به تجمع، حتما باید مجوز لازم را از فرمانداری ها دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دما و آلاینده ازن از فردا (13 تیرماه) و آغاز بارش‌های رگباری از جمعه (15 تیرماه) خبر داد. اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دما و آلاینده ازن از فردا (13 تیرماه) و آغاز بارش‌های رگباری از جمعه (15 تیرماه) خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس تحلیل الگو‌های همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جوی استان تهران برای امروز (12 تیرماه) در...