دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوربان اظهار داشت: از رئیس‌جمهور [اوکراین] خواستم تا به این موضوع فکر کند که آیا می‌توانیم این دستور کار را تغییر دهیم و با برقراری آتش‌بس در ابتدا، مذاکرات صلح را تسریع کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوران کرونا با روزی 750 کشته حاضر به واردکردن واکسن نشدند، رئیس‌جمهور شهید دلش برای مردم تپید و شخصا تلفن به دست گرفت و از کشورهای دیگر درخواست واکسن کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنرانی ظریف در مشهد به تشنج کشیده شد سخنرانی ظریف در مشهد توسط افرادی که به این منظور حضور یافته بودنه به تشنج کشیده شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با آغاز جنگ در اوکراین و اعمال تحریم های غرب بر روسیه، الیگارش های روس در صف مقدم قربانی فشارها قرار داشتند، از همین رو بسیاری تلاش کردند تا یا از کرملین و سیاست هایش فاصله بگیرند یا به جنگ پایان دهند، اما گزاره های متعددی موجب شد که آنها نه تنها ساکت شوند بلکه سیاست های جنگی کرملین را هم تشویق کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود فراستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار متنی از پزشکیان حمایت کرد و نوشت: برای ایران و ایرانیان احساس خطر کرده‌ام. در دور اول انتخابات شرکت نکردم، اما اکنون به دلایل بالا وظیفه عاجل ملی خود می‌دانم که برای برون‌رفت از این وضعیت اسفبار اضطراری به پزشکیان رای دهم صرف نظر از اینکه نه اصلاح طلبم و نه اصولگرا به پزشکیان رای می‌دهم با حفظ نگاه نقادانه خود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره اول از دور دوم انتخابات متفاوت از 5 مناظره با حضور 6 کاندیدا بود، مناظره ای چالشی، پینگ پونگی و البته نه دو نفره بلکه سه نفره. چه آنکه مجری مناظره یار کمکی جلیلی در مقابل پزشکیان بود؛ 2+1

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجمع مشورتی مولوی عبدالحمید مدیر حوزه دارالعلوم مکی زاهدان از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد مجمع مشورتی مولوی عبدالحمید مدیر حوزه دارالعلوم مکی زاهدان از مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد مجمع مشورتی حوزه دارالعلوم مکی زاهدان شامل مولانا عبدالغنی بدری، مولانا عبدالله ریگی، مفتی عبدالحلیم قاضی و حافظ محمد اسماعیل ملازهی ایت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مجریان شبکه بی‌بی‌سی جهانی» خواستار ترور رئیس جمهور سابق آمریکا شد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی کارشناسان عقیده دارند: صنعت پتروشیمی جز صنایعی است که در چند سال اخیر در خط مقدم جبهه تحریم‌ها مشغول مبارزه با شرکت‌های چند ملیتی برای حفظ سهم خود از بازارهای جهانی و ارزآوری به کشور بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر جریان راست افراطی فرانسه با اشاره به تلاش‌های دولت کنونی برای منصوب کردن چهره‌های مطلوب خود در آستانه انتخابات، «امانوئل ماکرون» را به اقدام به «کودتای اداری» متهم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام ویتامین‌ها به مرور زمان، قدرت و کارایی‌شان را از دست می‌دهند اما برخی محیط‌های خاص این روند را تسریع می‌کند. تمام ویتامین‌ها به مرور زمان، قدرت و کارایی‌شان را از دست می‌دهند اما برخی محیط‌های خاص این روند را تسریع می‌کند. به گزارش عرشه آنلاین، ویتامین‌ها موادی‌اند که بدن برای عملکرد طبیعی‌اش به آن‌ها نیاز دارد. در اغلب موارد، دریافت همه ویتامین‌ها از طریق غذا امکان‌پذیر است، با...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور ترکیه با وزیر دفاع عربستان سعودی دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ظریف در جمع هواداران پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مشهد گفت که 300 هزار تومان به هر روستایی داده اند. وی افزود: این پول که از آسمان نمی‌آید، این پول از کجا می‌آید از بیت المال می‌آید؟ هرکس که تخلف کرده باید برود زندان چه «معاون رئیس‌جمهور» تخلف کرده باشد چه دیگران.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان استاندارد اعلام کرد بر اساس نتایج آزمون‌های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق‌های ایمنی و کیفی نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز اصلاح نرخ بلیت‌ها و بررسی پلاک‌های ثبتی از حیث باغ بودن یا نبودن بررسی می‌شود، اظهار کرد: قرار بر افزایش نرخ نیست بلکه اصلاح نرخ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد تا نخستین تمدید زردپوشان نام بگیرد. کاپیتان تیم فوتبال سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد تا نخستین تمدید زردپوشان نام بگیرد. به گزارش عرشه آنلاین، محمد کریمی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان با پایان فصل بیست و سوم قراردادش با این باشگاه به پایان رسید و با توجه به عملکرد خوبی که از خود در طول فصل نشان داده بود مورد...