یک‌شنبه 27 خرداد 1403

استان زنجان فردا تعطیل شد / کدام شهید خدمت در زنجان تدفین می شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
استان زنجان فردا تعطیل شد / کدام شهید خدمت در زنجان تدفین می شود؟

سرگرد بهروز قدیمی از شهدای خدمت در بالگرد رئیس جمهور در ابهر زنجان به خاک سپرده می شود. سرگرد بهروز قدیمی از شهدای خدمت در بالگرد رئیس جمهور در ابهر زنجان به خاک سپرده می شود. به گزارش عرشه آنلاین، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: در پی تجمع بزرگ زنجانی‌ها در تکریم شهید جمهور، همراهان شهیدش و تشییع پیکر شهید قدیمی، فردا همه ادارات زنجان غیر از ادارات خدمات‌رسان تعطیل است.

سرگرد بهروز قدیمی از شهدای خدمت در بالگرد رئیس جمهور در ابهر زنجان به خاک سپرده می شود.

به گزارش عرشه آنلاین، معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: در پی تجمع بزرگ زنجانی‌ها در تکریم شهید جمهور، همراهان شهیدش و تشییع پیکر شهید قدیمی، فردا همه ادارات زنجان غیر از ادارات خدمات‌رسان تعطیل است.

مرتضی شهام گفت: با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی از همراهان رئیس جمهور، جهت برگزاری باشکوه این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان روز پنجشنبه 3 خرداد تعطیل است.

وی افزود: این تجمع ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 3 خرداد، مقابل مسجد جامع زنجان برگزار خواهد شد.

او یادآور شد: در همان روز یعنی ساعت 13:30 در شهر ابهر نیز از چهارراه امام حسین (ع) تا مصلی نمازجمعه پیکر این شهید عزیزتشییع می‌شود که پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر مطهر شهید قدیمی به روستای درسجین منتقل و ساعت 15 در محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرگرد شهید بهروز قدیمی با تخصص الکترومکانیک، 10 آذر ماه سال 58 در شهرستان ابهر استان زنجان چشم به جهان گشود و 25 شهریور 74 وارد نیروی هوایی ارتش شد.

وی در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود؛ سرگرد فنی بهروز قدیمی دارای 720 ساعت پرواز بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

استان زنجان فردا تعطیل شد / کدام شهید خدمت در زنجان تدفین می شود؟ 2