جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: معیار جاهلیت در دستگاه اهل بیت (ع) بیسوادی نیست بلکه معیار، دوری کردن و فاصله گرفتن از حق است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الله عبدالملکی، معاون فعلی اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) امروز در لیست فهرست وزرای پیشنهادی آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان وزیرکار تقدیم مجلس شورای اسلامی شد. حجت‌الله عبدالملکی از جمله اقتصاددانانی است که در حال حاضر در سمت معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام فعالیت می‌کند. دکتر حجت‌الله عبدالملکی زندگی‌نامه و شرح خلاصه...

خبرگزاری دانا

دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده این قرارگاه گفت: 50 سری جهیزیه در بین زوج‌های زنجانی توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: طرح آمارگیری از کارگاه‌های صنعتی دارای 10 نفر نیرو و بیشتر در سال جاری از 26 تیر تا 10 مهر و همزمان با سراسر کشور به صورت مراجعه حضوری و با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

خبرگزاری دانا

یگانه فرد رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به مشکلات مواد اولیه واحدهای پلیمری در استان زنجان گفت: واحدهای پتروشیمی صادرات مواد اولیه را بر تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی داخلی ترجیح می‌دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی که ویروس منحوس همچنان در سراسر کشور یکه‌تازی می‌کند که کارشناسان براین باورند احتمال افزایش تعداد موارد فوتی در روزهای آینده وجود دارد و بی‌توجهی به پروتکل‌ها این احتمال را تقویت خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با اشاره به ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: رسالت اصلی ما سلامتی تمام افراد جامعه است لذا در حین اقامه عزا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی باید رعایت شده و عزاداری به هیچ عنوان در فضای بسته برگزار نشود.

خبرگزاری دانا

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان زنجان گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شکسته شدن تمامی رکوردهای کرونایی در هجدهمین روز از مرداد 1400 زنگ هشداری را به صدا درآورده است که درصورت بی‌توجهی به آن عامل شکل‌گیری پیک ششم کرونا در کشور با هزینه بسیار بالا خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در شورای عالی قضائی از شناسایی و انهدام یک باند 102 نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند. وی تصریح کرد: در جریان برخورد با این باند، 23 کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، 70 وکیل و 9 کارچاق کن تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند. رئیس...

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: در جریان برخورد با این باند102 نفره، 23 کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، 70 وکیل و 9 کارچاق کن تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: در جریان برخورد با این باند102 نفره، 23 کارمند سازمان ثبت اسناد و املاک، 70 وکیل و 9 کارچاق کن تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه از شناسایی و انهدام یک باند 102 نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام اژه‌ای به رؤسای کل دادگستری‌ها درباره تعیین تکلیف پرونده‌هایی که روند رسیدگی به آن‌ها در دادسراها، دادگاه‌ها، شعب تجدیدنظر، دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری طولانی شده تذکر و دستور داد علت طولانی شدن رسیدگی به این پرونده‌ها را مورد بررسی قرار دهند.

خبرگزاری دانا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان از تاسیس مدارس الگو طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این استان خبر داد که تاکنون در هیچ استانی عملی نشده است، گفت: اولین مدارس الگوی کشوری با تامین تمام نیازهای یک دانش‌آموز در استان زنجان تاسیس می‌شود.