جمعه 13 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

داشاد مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان میزان آورده متقاضیان طرح ملی مسکن را 9 هزار و 148 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان 4 هزار و 38 میلیارد ریال به حساب پیمانکاران واریز شد.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با تاکید براینکه رسانه‌ها با انعکاس مشکلات بخش خصوصی را یاری کنند گفت: بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان ارتباطی با تحریم‌ها ندارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه از شناسایی و انهدام یک باند 102 نفره در استان تهران خبر داد که با اخذ رشوه اقدام به اعمال نفوذ و کارچاق کنی در پرونده‌های ثبتی می‌کردند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فعالیت رسانه‌ای و حرفه خطیر روزنامه‌نگاری در دنیای امروز لازمه زندگی بشری و فقدان آن تهدیدکننده موجودیت انسان است.

خبرگزاری دانا

استاندار زنجان گفت: تمام تلاش بنده این بوده که ارتباط صادقانه با رسانه‌ها داشته باشم چرا که نظارت رسانه، یک فرصت و ضرورت برای مدیران و حاکمان است.

خبرگزاری دانا

کسب رتبه برتر در بخش موضوعی و همچنین کسب 2 مقام اول و یک مقام سوم، حاصل حضور خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی موج رسا در هفتمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان بود.

خبرگزاری ایسنا

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور پیام هایی تاکید کردند: خبرنگاران عامل تاثیر گذار بر توسعه کشور و تعالی مکارم اخلاق در جامعه بوده و وجود اصحاب رسانه منجر به قوام اجتماعی در روزگار جدید خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت که سیل هفته گذشته در استان زنجان خسارات زیادی ایجاد کرده لذا مسوولان اقدام فوری برای حل مشکلات مردم انجام دهند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سعید احمدی‌، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تا کنون دولت هیچ حمایتی از هئیت‌های مذهبی زنجان نکرده است.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون حدود 9 هزار نفر از بیمه‌شدگان بیمه سلامت استان زنجان به این بیماری مبتلا و درصد بسیار کمی نیز فوت شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از وصول جریمه 3 میلیارد و 778 میلیون ریالی عامل قاچاق نفت گاز خبر داد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانا

قیمت نان در زنجان در روز پنج‌شنبه (14 مرداد) افزایش یافت اما همان روز دوباره اعلام شد که باید به نرخ‌های قبلی بازگردد که اعتراض نانوایان را در پی داشت.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (9 تا 13 مرداد) گفت: در هفته گذشته 144 میلیون و 222 هزار و 535 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

عبدالله جعفری، مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: 5 نرم افزار شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره ملی 3535 شهید تولید می‌شود.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در صورت انتخاب هر روستا به عنوان روستای برتر گردشگری، اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، احداث اقامتگاه‌های بوم گردی و اجرای طرح هادی از سوی بنیاد مسکن تقویت می‌شود.