پنج‌شنبه 12 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

آزادگان سرافراز ایرانی که چند سای در زیر شکنجه‌های بی‌رحمانه و شدید رژیم بعثی عراق بودند سرانجام در 26 مرداد سال 1369 به میهن بازگشتند.

خبرگزاری دانا

نائب رئیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان زنجان با اشاره به اینکه دریافت 5 هزار تومان حق فنی برای یک قلم دارو در حق مردم اجحاف است گفت: نظارتی بر تخلفات پزشکان و داروخانه های استان زنجان وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فناور خبرگزاری دانشجو، وبینار کاربرد‌های صنعتی فناوری نانو ویژه نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استان زنجان در آغاز هفته صنایع کوچک، با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به مدت 3 ساعت به صورت وبینار آنلاین و با حضور 120 نفر از مخاطبان صنعتی، مدیران، کارشناسان و متخصصان شرکت‌ها، سازمان‌ها و صنایع، و جمعی از...

خبرگزاری دانا

امینی گفت: در سال 1397 ارزش افزوده کارگاه‌های صنعتی این استان سهمی معادل 2.07 درصد از کل کشور را به خود اختصاص داده و در رتبه 15 قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

با برگزاری وبینار کاربردهای صنعتی فناوری نانو ویژه شهرک‌های صنعتی استان زنجان، در خصوص آشنایی با سیاست‌های توسعه صنعتی فناوری نانو در ایران و تبادل فناوری و انتقال تجارب موفق کاربردهای صنعتی فناوری نانو بحث و تبادل نطر شد.

خبرگزاری دانا

حقیقی استاندار زنجان با تاکید بر تامین سیمان مورد نیاز بازار زنجان گفت: برق کارخانه‌های سیمان زنجان نباید به هیچ عنوان قطع شود و همچنین باید سیمان مورد بازار زنجان تامین شود.

خبرگزاری دانا

در حال حاضر و با ورود به پیک پنجم، کرونای دلتا در جهان و ایران علیرغم بی‌توجهی مردم تاخت و تاز می‌کند.

خبرگزاری دانا

هشدار درباره بحران جمعیت، یکی از پرتکرارترین هشدارها در 10 سال گذشته در کلام رهبر معظم انقلاب بوده اما متاسفانه دولت حسن روحانی نه تنها اعتنایی به این هشدارها نکرد بلکه برخلاف همه آن‌ها عمل کرد و سبب کندی رشد جمعیت طی سال‌های اخیر شد.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: احیای برج و باروی اصلی ارگ جهانی گنبد سلطانیه در ضلع شرقی، جنوب شرقی و جنوبی از سال 98 آغاز شده است و امسال نیز ادامه می‌یابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

درحالی جداول روزانه حکایت از کاهش نرخ ابتلا در سراسر کشور دارد اما نگاه دقیق‌تر به روند 15 روز گذشته نشان می‌دهد همچنان در مدار صعودی قرار داریم و احتمالا تا پایان ماه از مرز 100000 فوتی عبورمی‌کنیم

خبرگزاری دانا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با بیان اینکه ارزش کار خبرنگاران، کمتر از راه شهدا نیست، گفت: شهدا برای حفظ خاک وطن رفتند و نقش اصحاب رسانه نیز تلاش برای نگه داشتن این ارزش هاست.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مراسم یوم‌الزینب و یوم‌العباس به‌خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار نمی‌شود، گفت: سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان زنجان به 48 درصد رسیده که نگران کننده است.

خبرگزاری دانا

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به معاملات این منطقه در هفته گذشته (16 تا 20 مرداد) گفت: در هفته گذشته 125 میلیون و 486 هزار و 686 سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه زنجان، داد و ستد شد.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح شهید سلیمانی با قوت تمام در استان زنجان در حال اجرا است و موفقیت‌های مطلوبی را کسب کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

خارج شدن قیمت شیر از قیمت‌گذاری دستوری می‌تواند زمینه را برای ایجاد فضای رقابتی بین شرکت‌هایی که در حوزه لبنیات فعالیت می‌کنند، فراهم کند، حال باید دید اوضاع شیر سر و سامان خواهد گرفت یا نه.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه گریاندن مردم، نقش مداحان و اهل منبر و روضه‌خوانان است، گفت: این نقش همواره اسلام را زنده نگه داشته و پیرغلامان، یک عمر در این مسیر، نقش‌آفرینی کرده‌اند.