دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: اولین جلسه دادرسی الکترونیکی بین دادگستری این استان و دادگاه یاسوج برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از سال 70 کمک به امر مهم ازدواج را آغاز کرده و تاکنون 28 هزار و 631 مورد جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند، تهیه و توزیع کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان با معرفی برگزیدگان در بخشهای مختلف به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد که طی چند روز گذشته این استان را در نوردیده است هفته آینده نیز تداوم خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری برنامه‌های محرم امسال سه هدف اساسی دارد، گفت: این اهداف شامل تعادل‌بخشی بین حفظ سلامت شهروندان با برگزاری ایام سوگواری، جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و اجرای مطلوب برنامه‌های سوگواری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از اقدام برای ثبت 6 گلزار شهدا این استان در فهرست آثار ملی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته جاری موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به وضعیت آسفالت معابر در شهر زنجان و چالش های پیش روی دامداران در اثر کمبود نهاده های دامی در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: ششمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری در شرایطی به ایستگاه پایانی رسید که به دلیل شرایط کرونایی مراحل داوری این دوره تا معرفی برگزیدگان به صورت مجازی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هر اقدامی بدون رسانه عقیم بوده و اگر نقش اصحاب رسانه نبود اغلب اقداماتی که استان در آنها پیشرو است ابتر می‌ماند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی (قرب کوثر) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکنون در سطح کشور بیش از 100 هزار جهیزیه تولید داخل در میان نوعروسان نیازمند تقسیم شده که این اقدام کمک مضاعفی به جهش تولید کشور کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در پروتکل برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم، وظایفی برای تمام دستگاه‌ها مشخص شده که برای نظارت و کنترل اجرای دقیق آن تمام مدیرن تا 14 این ماه در آماده‌باش کامل بوده و نباید از استان خارج شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراکز فرهنگی هنری شهر تهران به مناسبت ماه محرم ویژه برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند که اجرای زنده پرده عاشورایی «کآرام جان می‌رود» در فرهنگسرای رسانه، «جلوه سوگ» در میدان امام حسین (ع) و آیین سنتی تعزیه‌خوانی در فرهنگسرای اشراق از جمله آنهاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتخابات شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برگزار و طی آن اعضای شورای مرکزی این فراکسیون مشخص شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناظران مجلس شورای اسلامی در کمیته هماهنگی اشتغال استان‌ها انتخاب شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران در شورای عالی نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی را تعیین کردند.