دوشنبه 16 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی اغلب مردم استان، محدودیت‌های کرونایی از امروز / یکشنبه / در چهار شهر زنجان، ابهر، خرمدره و ماهنشان به مدت یک هفته اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - رعایت نکردن هشدارها، پروتکل ها و همچنین فاصله اجتماعی در برخی استان ها ابتلا به بیماری کرونا را در آستانه یک بحران جدی قرار داده است و محدودیت های جدیدی از امروز (15 تیرماه) اعمال شد که همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک تاکید می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: طی سه ماه نخست امسال 513 کیلوگرم انواع موادمخدر در این کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: دهیاران تکمیل‌کننده زنجیره حکومت مردم بر مردم و بازوی اجرایی شوراهای اسلامی در مدیریت روستایی هستند که می توانند با ارائه تسهیلات عمومی به روستاییان، تقویت روند توسعه اجتماعی، بسترسازی و کنترل روند مهاجرت از روستاها، حفظ امکانات زیربنایی احداث شده در روستاها و تقویت روند توسعه کشاورزی نقش موثری در توسعه پایدار روستاها...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته هشت هزار و 366 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بین ارگان‌ها، گشت بهداشت و بازرسان حوزه قاچاق این سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان زنجان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تاب آوری ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار ایران در برابر فشارها و تحریم‌های ظالمانه، ضربه سنگینی بر سیاست‌ها و راهبردهای خصمانه آمریکای جنایتکار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم زنجان گفت: هیچ کنترل و نظارتی بر قیمت‌ها وجود ندارد و مسئولان باید عنوان کنند خط قرمز افزایش قیمت کجاست؟

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر هیات بدمینتون استان زنجان گفت: کلاس‌های تابستانی آموزش بدمینتون در زنجان به علت شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر کالایی در بازار با چندین قیمت ارائه می‌شود، خواستار کنترل و نظارت بیشتر بر وضعیت کنونی بازار و تغییر نرخ کالاها شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: یک درصد مجموع اعتبارات هزینه‌ای مربوط به بخش پژوهش استان در سال گذشته 770 میلیون تومان بود که 187 میلیون تومان به تعهدات باقیمانده از سال‌های 97 و 96 و حدود 600 میلیون تومان نیز به طرح‌های تعریف‌شده سال 98 اختصاص یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دادستان زنجان گفت: برگزاری هرگونه اجتماعات و مراسم از جمله عروسی و ترحیم حتی در روستاها که زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم می‌کند، ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم زنجان در مجلس ضمن انتقاد از وضعیت کنونی بازار و تغییر نرخ کالاها، گفت: متاسفانه هیچ کنترل و نظارتی بر قیمت ها وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری باید نظامنامه داشته و به عنوان جلسه اجرایی، پنداشته نشود بلکه پژوهش در مراکز علمی و دانشگاه‌ها انجام شده و بدنه اجرایی به عنوان مکمل با کمک به دانشگاه‌ها سبب توسعه عملی استان شوند.

خبرگزاری دانا

کشاورزی رئیس نظام مهندسی معادن استان زنجان با اشاره به افزایش قیمت ارز و تاثیر آن بر فعالیت‌های معدنی گفت: افزایش قیمت ارز واردات ماشین‌آلات معدنی را مشکل‌ساز کرده و ادامه این روند زنجیره تولید را در حوزه معدن مختل می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان به دلیل کمبود اعتبارات در احداث پروژه‌های سد مشمپا، مراش و بلوبین 2 هزارو 370 میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار اما کارگاه‌های این پروژه‌ها همچنان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شمار بستری و فوت بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها روند افزایشی دارد و این مهم نشان می‌دهد که این بیماری در اوج خود قرار دارد و در اغلب شهرهای استان شرایط قرمز ناپاپدار حاکم شده است.